Rezultat al unui efort comun, MARTINI® Gold BY DOLCE&GABANNA este cel mai nou proiect de co-branding al celor doua companii. Acesta consolideaza un parteneriat inceput cu mai bine de 10 ani in urma si intarit de numeroase proiecte reusite, intre care mentionam deschiderea MARTINI® Bar in Milano si Shanghai, baruri situate in incinta magazinelor DOLCE&GABBANA din Corso Venezia 15, respectiv Bund 6 si crearea faimoaselor costume si tricouri MARTINI®, semnate Dolce&Gabbana.
“Avem o relatie cu MARTINI® de mai bine de 10 ani si impartasim aceleasi valori si aceeasi mandrie cu privire la radacinile noastre italiene. Este pentru prima data cand lucram la un proiect de asemenea anvergura si suntem foarte multumiti de rezultat: un nou produs care combina sufletul lumii noastre cu lumea MARTINI®”, au declarat Domenico Dolce si Stefano Gabbana.
Ambalajul
Proiectate de Domenico Dolce si Stefano Gabbana, ambalajul si sticla MARTINI® Gold sunt esenta luxului in lumea bauturilor. Cutia neagra este suportul perfect pentru prezenta placii aurii Dolce&Gabbana ce se alatura faimosului logo MARTINI®, iar designul modern al sticlei aurii realizata printr-o tehnica de satinare contrasteaza cu textul negru.
Esenta
Esenta MARTINI® Gold, rezultatul unei retete secrete inspirata de Domenico Dolce si Stefano Gabbana si creata de artizanii MARTINI®, este un mix exotic de arome neobisnuite ce combina condimentele seducatoare cu aromele mediteraneene, avand ca rezultat final un contrast si un gust unic – fie ca este servit cu gheata sau ca baza intr-un cocktail.
Procesul de realizare MARTINI® este un unul unic si complex: ierburi aromate, lemne exotice, flori parfumate, radacini rare, fructe aromate si condimente captivante sunt combinate cu vinuri slabe si delicate pentru a crea o aroma inconfundabila.
Pentru realizarea MARTINI® Gold BY DOLCE&GABANNA a fost cautat un amestec nou, captivant si bogat in produse vegetale din toate lumea, care sa confere o aroma unica.
Bergamota dulce parfumata
... din Calabria, indragita de parfumieri pentru buchetul uimitor. Sunt necesare sute de fructe pentru a produce un strop de esenta delicata.
Lamaie parfumata
... din insula Siciliei, uleiul aromat usor intepator extras din coaja.
Portocale dulci
... din vaile siciliene si solurile vulcanice din Etna, culese de mana si prelucrate cu grija pentru a da o esenta de ulei intensa, foarte aromata.
Sofran delicat
... din Spania, recoltat in zori pentru a-i pastra culoarea delicata. Unul dintre cele mai pretioase condimente din lume.
Smirna mistica, antica
... din Etiopia, candva mai valoroasa decat aurul, rasina este exploatata din copacii spinosi mai inalti de noua metri.
Ghimbir, exuberant
... din India, unul dintre cele mai vechi condimente, uscat in soare, a carui nota distinctiva este captata printr-un proces lung si incet de macerare.
Piper Cubeb
... ”condimentul pierdul” al Indoneziei. Caracterul sau unic este recunoscut pentru amintirea pretuita pe care o lasa.
Campania
Noua campanie de advertising pentru MARTINI® Gold BY DOLCE&GABANNA este realizata de Jonas Åkerlund, regizorul preferat de staruri pop precum Madonna sau Lady Gaga si ii are in distributie pe Monica Bellucci, Domenico Dolce si Stefano Gabbana.
Spotul TV a fost filmat in intregime pe strazile si in pietele din Roma, ca un tribut adus Italiei si cinematografiei italiane, si este practic o reinterpretare a valorilor filmului italian intr-o maniera moderna, prin perspectiva vizionara a regizorului suedez Jonas Åkerlund.
In spotul TV inspirat de opera lui Fellini, identitatea personajului feminin este invaluita in mister, in timp ce merge pe stazile Romei si in fundal apar privelisti cunoscute. Frumusetea si farmecul sau fac ca barbatii sa-si intoarca privirile dupa ea si sa inceapa sa o urmareasca. Pe langa frumusetea ei exista un alt element care atrage atentia - o pretioasa sticla aurie, vizibila in geanta.
Monica Bellucci isi da jos ochelarii de soare, dezvaluindu-si identitatea si se opreste in fata unui bar, sub semnul MARTINI®, unde se intalneste cu doi prieteni: Domenico Dolce si Stefano Gabbana, care stau la o masa si o asteapta. Monica scoate din geanta sticla MARTINI® Gold BY DOLCE&GABANNA si cei trei prieteni sarbatoresc intalnirea.
Credite:
Regizor: Jonas Åkerlund
Directori de creatie: Domenico Dolce si Stefano Gabbana
In rolurile principale: Monica Bellucci, Domenico Dolce, Stefano Gabbana, orasul Roma
Locatie: Roma, 30 iunie, 1-2 iulie 2010
Consumati MARTINI® cu responsabilitate.
MARTINI® si toate elementele din logo sunt marci inregistrate.
MARTINI® este unul dintre cele mai consumate branduri de alcool din lume. Gustul premiat si vibrant dulce amarui al intregii game MARTINI® este rezultatul unui mix secret din peste 40 de plante atent cultivate si selectionate din zone din intreaga lume. Creat in 1863 in Pessione, Italia, MARTINI® este in continuare lider de piata pe segmentul sau.
Despre B.D.G. IMPORT
Compania B.D.G. Import a fost infiintata in anul 1996, avand ca obiect de activitate importul si distributia de produse premium si superpremium. Din portofoliul BDG Import fac parte marcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, Piper Heidsieck, Evian, Jagermeister, Corona Extra, Budweiser Budvar, Southern Comfort, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Bacardi, Martini, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, The Famous Grouse, The Macallan.