Gala, organizata de catre revista Reader’s Digest, a avut loc intr-un cadru ce a unit cele mai importante branduri din Romania, branduri ce s-au dovedit a fi mereu alaturi de consumatorii lor.
Trusted Brands 2011 este cel mai important studiu de piata asupra consumatorului european. El a fost realizat de revista Reader Digest. Aceasta competitie este una cu traditie in Europa si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor plasandu-se in topul preferintelor acestora. Trusted Brands 2011 s-a desfasurat concomitent in 16 tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii de branduri comune celor 16 tari si un numar de maximum 18 categorii locale. Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica" si "Intelegerea nevoilor clientilor".
Nascut in 1997, Domo se pozitioneaza in urma rebrandingului din 2005 ca „home of home appliances”. Misiunea Domo: sa fie prezent in orice casa. Pentru implinirea misiunii sale, Domo dispune acum de o retea de 126 de magazine care ofera consumatorilor peste 80 de branduri si mai mult de 8000 de produse si oferte promotionale concepute astfel incat sa raspunda si celor mai exigenti clienti.
Brandul DOMO este recunoscut in piata ca fiind un brand prietenos, deschis, conectat permanet la nou si inovatie si nu in ultimul rand, de incredere.
Domo este singura companie din industria de profil care a primit aceasta distinctie al doilea an consecutiv, organizatia noastra fiind onorata si mandra, dar mai ales obligata sa demonstreze in continuare ca merita sa fie un Trusted Brand si sa-si pastreze locul in elita brandurilor romanesti.