In aceeasi perioada campania se desfasoara si in cele trei magazine Diverta din Cluj-Napoca, sub sloganul " Carti vechi pentru carti noi" - avand acelasi mecanism, iar Fundatia RTC va dona cartile scolilor si centrelor de copii si batrani din Cluj-Napoca.
Pentru fiecare carte donata se va primi in schimb un voucher de 15% discount care poate fi utilizat la achizitia unui volum nou. Voucherele nu se cumuleaza pentru achizitia unui titlu si pot sa fie folosite pana pe data de 15 septembrie.
"In urma unui studiu realizat de echipa interna in ceea ce priveste comportamentul consumatorului la raftul de carte am observant ca interesul pentru lectura nu a scazut atat de drastic, insa se observa o orientare inspre carti aflate la promotii si discounturi. Ideea de campanie este fondata pe dorinta noastra de a creste piata de carte prin incurajarea la lectura si de a facilita accesul la carti si celor care isi permit mai putin sau deloc placerea lecturii. Daca acest program pilot va avea success atunci ne dorim extinderea lui si in alte orase in care sunt prezente magazinele Diverta." , este de parere Loredana Dobranis, Managing Director - Depozitul de Carte Distributie.