Emilio Pucci (1914-1992) a avut o pasiune pentru femei, un simt al stilului vizionar si ochi pentru culoare si design. Cu aceste talente a creat o casa de moda unica. In anii '50 buticul sau de pe insula Capri servea sofisticatilor "bogati" si starurilor de cinema care cumparau "Pantalonii Capri" si fulare de matase. La sfarsitul decadei, Jacqueline Kennedy si Marilyn Monroe purtau rochiile lui, iar pana la mijlocul anilor ?60 brandul era sinonim cu stilul de viata exclusivist al vedetelor internationale. Astazi, casa de moda ramane la fel de rasunatoare - Victoria Beckham, Elizabeth Hurley si Kylie Minogue sunt asociate cu casa de moda care a sarbatorit recent aniversarea de 60 de ani.
Povestea lui Pucci isi are radicinile in Italia Renascentista: fondatorul brandului, Marchizul Emilio Pucci di Barsento, a fost un aristocrat charismatic a carui descendenta ajunge pana in secolul 14. E o poveste de evolutie: cum o companie de familie a crescut de la un mic magazine la un brand international cu 50 de magazine in toata lumea (si prezenta in alte 300). Si in final, este o poveste de inovatie : Pucci a fost printre primele branduri care au purtat un logo, si un pionier al diversificarii spre design interior, imbracaminte sport si acesorii. A introdus conceptul de free-moving, tesaturile usoare si o noua paleta de culori in imbracamintea femeilor, si a dezvoltat constant tehnicile de imprimare si tesut.
Cuprinzand sute de fotografii si picturi din arhiva Fundatiei Emilio Pucci, acest volum cuprinde eleganta poveste a unui brand unic.
Vanessa Friedman plaseaza contextual reusitele lui Emilio in istoria modei si ofera informatii din interiorul remarcabilei dinastii Pucci.
Volumul costa 799 lei – in Magazinele Diverta si Libraria Dalles – Taschen Corner
Editie limitata de 10000 de copii; fiecare copie are coperta confectionata cu una dintre tesaturile imprimate Pucci. (16 modele).
Rasfoiti albumul