Bucurestiul si in alte 7 orase din tara vor fi sustinatoare ale campaniei anticontrabanda in perioada 20 septembrie - 31 octombrie 2011.
”In ianuarie 2010, contrabanda reprezenta peste 36% din totalul vanzarilor, devenind astfel liderul pietei de tigarete din Romania. Nivelul pietei negre a ingrijorat atat producatorii de tigarete, cat si autoritatile, pierderile anuale la bugetul de stat fiind estimate atunci la peste un miliard de Euro. In prezent, comertul ilicit cu tigarete este in scadere, ajungand la aproximativ 13%, ceea ce inseamna ca autoritatile actioneaza fem pentru descurajarea contrabandei cu tigarete si ca, in acest moment, piata neagra se afla la un nivel comparabil cu cel din alte tari europene.”, a declarat Neil Coupland, General Manager JTI Romania.
Campania se adreseaza publicului urban si isi propune cresterea gradului de constientizare si impulsionarea eforturilor de combatere a fenomenului cu ajutorul unor forte noi, prin mijloace si cu motivatii mai putin obisnuite.
Scaderea contrabandei este de natura sa ne creeze sentimentul ca ”si la noi se poate”. Este un motiv sa spunem “suntem cum trebuie sa fim.”
Campania “European pe buna dreptate” isi propune sa aduca laolalta toate locurile din tara unde ne simtim “ca afara”, toate proiectele si inititivele care, prin bunul simt si farmecul autentic, dovedesc ca nu suntem parte a Uniunii Europene din intamplare. „EU sunt UE. European pe buna dreptate”