În ianuarie, Michael Fellows şi Jason Alvarez au intentat un proces colectiv împotriva cântăreţei, Barclays Center din Brooklyn şi a promoterilor turneului ei, Live Nation, după ce aceasta a urcat pe scenă la ora 22.30 în 13 decembrie.
Reclamanţii au susţinut că nu ar fi cumpărat bilete la turneul "Celebration" dacă ar fi ştiut că spectacolul ei nu va începe înainte de ora 22.30, spunând că plecarea de la locul de concert la ora 1.00 dimineaţa i-a lăsat "blocaţi", cu opţiuni "limitate de transport public" şi costuri suplimentare din cauza preţurilor mai mari la aplicaţiile de partajare a călătoriei.
Întrucât concertul a avut loc într-o zi de miercuri, reclamanţii au susţinut, de asemenea, că ora târzie i-a privat de somn în contextul în care au fost nevoiţi "să se trezească devreme pentru a merge la serviciu şi/sau pentru a se ocupa de responsabilităţile familiale a doua zi".
Aceştia i-au acuzat pe Madonna, Live Nation şi Barclays Center de "practici comerciale incorecte, neloiale şi/sau înşelătoare" în legătură cu ora de începere a concertului, despre care au susţinut că a constituit o încălcare a contractului şi o publicitate falsă.
Dar, în documentele depuse miercuri în instanţă, Fellows şi Alvarez au renunţat voluntar la proces cu prejudicii.
Jeff Warshafsky, avocatul care reprezintă Madonna şi Live Nation, a scris miercuri într-o scrisoare că renunţarea "nu a fost rezultatul unei înţelegeri" între părţi.
Avocaţii Madonnei au cerut anterior respingerea cazului, argumentând că fanii ştiu că aceasta îşi începe întotdeauna spectacolul cu mult după ora la care a fost emis biletul.
Documentele tribunalului argumentau: "Dacă un fan este suficient de familiarizat cu istoria concertelor Madonnei pentru a şti că spectacolele sale durează două ore şi cincisprezece minute, acel fan ar şti cu siguranţă că Madonna urcă pe scenă de obicei mult după ora la care a fost emis biletul şi cântă până târziu în noapte".
Madonna s-a mai confruntat cu procese similare: în 2019, un fan din Florida a susţinut că întârzierea ei în turneul "Madame X" a reprezentat o încălcare a contractului, iar în 2020, într-un proces intentat de doi spectatori din New York. Ambele procese au fost ulterior respinse în mod voluntar.
În luna mai, un bărbat care a participat la unul dintre spectacolele turneului ei "Celebration" din Los Angeles a intentat, de asemenea, un proces împotriva cântăreţei şi a Live Nation. În proces, Justen Lipeles a susţinut că Madonna a produs "pornografie fără avertisment" şi că "a fost forţat să privească femei topless pe scenă simulând acte sexuale". De asemenea, el s-a plâns că show-ul a început "mai târziu" decât s-a anunţat, la ora 22.00.
Turneul "Celebration" a fost bine primit de critici şi de public, iar Alexis Petridis de la The Guardian a scris într-o recenzie de patru stele că "punctele forte ale artistei par într-adevăr foarte puternice".
După 80 de date şi 225 de milioane de dolari încasaţi din bilete, turneul s-a încheiat cu un concert gratuit pe plaja Copacabana din Rio de Janeiro pentru aproximativ 1,6 milioane de persoane.