Astfel, prin intermediul paginilor publicatiei, reprezentantele sexului "slab" erau indemnate sa se inscrie la "concursul de jurnaliste si reportere organizat de revista MARIANA". Titlul articolului din perioada interbelica era pus sub forma unei intrebari simple: "Vreti sa deveniti jurnalista?".
Reprezentantii publicatiei ofereau in acest fel "prilejul" doamnelor si domnisoarelor de a-si valorifica talentul, insa cel mai important era interesul redactiei, nu al participantelor: sa achizitioneze "condee cat mai proaspete si mai variate".
Articolul adresat femeilor scotea in evidenta multe minusuri din societatea acelor ani: de exemplu, femeile sufereau ca nu puteau imbratisa cariera pentru care aveau aptitudini, cu atat mai mult cu cat "cariera scrisului este inca si mai greu de realizat" pentru ele.
Publicatia se lauda ca, spre deosebire de alte redactii, isi deschide larg portile "pentru a primi pe toate cele care vor sa se dedice carierei gazetaresti". Insa exista si un revers al medaliei, iar revista incerca sa se spele oarecum pe maini daca nu toate candidatele vor fi alese pentru posturile disponibile: "Daca din intamplare numai una singura va avea talent, incercarea nu va fi fost zadarnica". Sursa: Reclame Vechi Romanesti.
Citeste si: "Femeie, anxietatea ta se vede" - Ce mesaj ascunde aceasta reclama
Femeia ca obiect publicitar - Cum se facea reclama in secolul 19
Ea este femeia care s-a reinventat ca BARBAT - Ghicesti cum?
Sfatul unei mame pentru fiica: "Nu-ti face inima rea, se intampla multor tinere sa..."
O femeie de 35 de ani fura logodnicul unei blonde de 19 ani - Iata trucul ei
Sutienul "minune" este istorie: iata accesoriul care scoate tot in evidenta