Giorgio Belloli, director comercial în cadrul platformei online a declarat: „Admirăm de mult abordarea inovativă a companiei Fenty și modul în care se prezintă publicului larg. Ei căutau un partener care să le dubleze audiența, iar cu baza noastră de date, este ocazia perfectă pentru a lucra împreună.” Această nouă înțelegere se preconizează că va ajuta la popularizarea brandului Fenty în Brazilia și Orientul Mijlociu.
Colaborarea coincide cu lansarea celei de-a treia părți a celei mai recente colecții Fenty, care cuprinde și pantofi realizați de Amina Muaddi, iar reprezentanții companiei au declarat pe Instagram: „Sandalele Cage in sunt făcute cu multă dantelă, care se ridică de la călcâi până pe gambă și au un toc metalic, în formă de unghie. Disponibile de pe data de 15 iulie pe FENTY.com.”
Jahleel Weaver, directorul creativ al Fenty, vorbind despre colaborarea menționată, a declarat pentru British Vogue faptul că Amina a fost aleasă pentru că „știe care este valoarea brandului” și a explicat faptul că: „Ea este, evident, un designer foarte talentat, cu un bun gust excepțional, dar cunoaște și care sunt valorile noastre. Precum Rihanna, ea este un model de femeie modernă.”
Fenty intră în afaceri cu Farfetch
Până acum, Rihanna și-a comercializat colecțiile exclusiv pe canalul său online, dar Fenty a încheiat de curând un parteneriat cu Farfetch, o platformă online cu bunuri de lux, pentru a-și putea extinde la nivel global clientela.