Cum ati ajuns sa lucrati in acest domeniu? Ce v-a atras?
Am initiat ceea ce peste timp a devenit o afacere de succes si un nume atat bine cunoscut – Vitrina Advertising – cu peste 15 ani in urma. Chiar daca cifra 15 nu reprezinta o eternitate, pentru domeniul advertisingului in Romania pot sa spun ca am facut parte din perioada de pionerat. Oricum lucrurile au evoluat intr-un ritm foarte rapid, piata reunind furnizorii, clientii si agentiile am acumulat din mers, ne-am autoeducat si am dus la bun sfarsit proiecte care au scris intr-un fel istoria romaneasca a acestui domeniu. Dar ceea ce a fost poate conteaza mai putin pentru ca sunt genul de persoana ancorata in prezent si cu gandul la viitor. Ceea ce m-a atras la acest domeniu reprezinta si acum factorii care ma tin in forma – dinamism, faptul ca trebuie sa ne reinventam in fiecare zi, sa fim altfel, dar intotdeauna mai buni.
Care sunt partile bune si care sunt partile rele ale locului de munca?
Depinde din ce unghi privesti lucrurile, pentru ca un pahar poate sa fie intotdeauna jumatate plin sau jumatate gol. Conducerea agentiei Vitrina nu o asociez cu un loc de munca, e parte din viata mea. Perioadele de expansiune a afacerii concretizate in crestere de la un an la altul, extinderea echipei – chiar dublarea ei anul trecut, finalizarea cu succes a campaniilor pentru clientii nostri, cat si recunoasterea echipei prin premiile obtinute in competitiile nationale, toate acestea fac parte din partea buna a vietii in Vitrina. Singura parte mai putin placuta este asociata in general cu managementul unei afaceri. Acesta te consuma, iti aduce perioade de stress si multe intrebari. Important e ca aceasta sa ramana perioade trecatoare.
Care este programul dumneavoastra zilnic?
Printre putinele lucruri care pot sa spun ca se repeta in fiecare zi este "ritualul" cu care imi incep ziua de munca: incepand cu 9.30 ma conectez la stirile interne – cu noutatile din agentie, stadiul proiectelor, urmeaza randul presei – parcurg ziarele si noutatile de pe internet, evolutia bursei. Dupa care fiecare zi se desfasoara in ritm ametitor, fara tipare, fara sabloane. Ceea ce este intr-un fel normal pentru actualul stadiu de dezvoltare al afacerii pe care o conduc. In aceasta perioada programul zilnic se desfasora cu preponderenta in jurul proiectului privind noul nostru sediu - care este intr-un stadiu avansat al lucrarilor de constructie. In realizarea acestui proiect ma implic direct, asa ca orele din fiecare zi se deruleaza intr-un ritm foarte rapid intre discutii cu arhitectul, deplasari pe santier, selectii de oferte, intalniri, negocieri.
Ce presupune functia pe care o aveti acum si ce inseamna aceasta functie pentru dumneavoastra?
Finalul anului 2007 si inceputul acestui an a adus cateva schimbari esentiale in conducerea agentiei Vitrina Advertising, tocmai pentru a redistribui atributiile din zona de advertising si pentru a ma dedica dezvoltarii grupului de afaceri Vitrina. In urma schimbarilor organizatorice am cooptat in echipa Vitrina o persoana si am promovat din echipa actuala alte doua persoane care asigura conducerea businessului de advertising. In viitor grupul va cuprinde si o componenta imobiliara importanta, alaturi de alte domenii conexe advertisingului. In acest sens, pregatesc pentru anul acesta o investitie de cinci milioane intr-un proiect care reprezinta o inovatie pentru piata clujeana.
Ce inseamna in Romania sa fii o femeie de cariera?
Nu cred ca definitia omului de cariera – acea persoana care isi dedica aproape 100% din timp vietii profesionale mi se potriveste mie. Ma bucur ca pot sa spun ca am gasit combinatia ideala, pentru mine, intre implicarea profesionala si timpul dedicat familiei. In plus, pentru mine o femeie de cariera ar mai putea fi recunoscuta prin pasiune pentru ceea ce face, incredere in fortele proprii si incredere deplina in echipa cu care lucreaza, flexibilitate pentru a se adapta si reinventa in diverse situatii, dar nu in cele din urma prin faptul ca isi gaseste resursele de timp si energie sa se implice si in comunitate.