Romcar nu a anuntat o tinta de vanzari pentru aceasta campanie dar a precizat pentru DailyBusiness.ro ca isi mentine targetul de 26.000 de unitati comercializate in 2008, cifra corespunzatoare unei cresteri de circa 20% fata de anul precedent.
Romcar se asteapta ca in 2008 sa aiba o cifra de afaceri de 340 milioane de euro, cu 25% mai mare decat valoarea inregistrata in 2007 de 275 milioane de euro si sa isi creasca cota de piata la circa 10%, fata de 9,3% in anul precedent.
Romcar a investit in noua campanie 800.000 de euro, bani ce vor fi cheltuiti in dezvoltarea campaniei pe canalele radio, online, outdoor, presa si direct marketing.
Romcar este reprezentantul marcii Ford in Romania din anul 1992 si aduce pe piata romaneasca 15 modele Ford, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.
Romcar va reprezenta marca Ford in Romania pana la data de 31 iulie 2010, ulterior distributia si vanzarea produselor si serviciilor urmand a fi preluate si gestionate direct de catre Ford Motor Company.
Decizia a fost luata de comun acord, in urma discutiilor purtate intre reprezentantii celor doua companii, Ford Motor Company si Romcar SRL.