Claudia Schiffer a fost imaginea acestui brand in 6 campanii intre 1989 si 1991, potrivit inquisitr.com. Ellen von Unwerth, cea care a realizat fotografiile in cadrul campaniilor respective, revine alaturi de Claudia Schiffer pentru a celebra aniversarea cu numarul 30 a celebrului brand, printr-o campanie speciala, "30 sexy years!".
Paul Marciano, CEO al companiei, a declarat pentru Women's Wear Daily ca fotografia alb-negru din 1989 a avut un impact enorm atat asupra brandului, asupra carierei Claudiei Schiffer, cat si asupra notorietatii fotografei.
"[Schiffer] a fost un factor decisiv pentru Guess, a fost importanta pentru cariera lui Ellen, iar brandul a fost o rampa de lansare pentru Claudia... I-a pecetluit soarta, cariera, iar ea a transformat Guess intr-o companie diferita. Toata lumea vorbea despre fata din fotografii."
23 de ani mai tarziu, oamenii inca vorbesc despre ea. Claudia Schiffer avea doar 17 ani cand a aparut pentru prima oara intr-o astfel de campanie si de atunci a aparut pe coperta a peste 700 de reviste.
Despre campania aniversara, Claudia Schiffer a declarat:
"Sa pozez cu aceasta ocazie este ca si cum m-as intoarce in timp. Mi-am amintit de multe lucruri frumoase si a fost distractiv sa lucrez din nou cu Ellen si Paul."
Vezi in galeria foto imagini din cele doua campanii.
Catalin Botezatu o cauta pe urmatoarea Claudia Schiffer a Romaniei
Claudia Schiffer, gravida si goala in Vogue
Claudia Schiffer vrea sa isi creeze propriul brand
Sursa foto: inquisitr.com