Faimoasa lume de basm a inceput o noua colaborare cu una dintre cele mai mari companii de automobile din Statele Unite, Chevrolet, de la General Motors.
Impreuna, cele doua companii si-au unit fortele si vor dezvolta "Test Track", una dintre atractiile parcului de distractii Epcot.
Cum Chevrolet a implini recent 100 de ani, noul contract de colaborare va permite companiei General Motors sa-si expuna povestea in cele mai inedite moduri in fata a milioane de invitati din intreaga lume si sa ramana in continuare sponsorul auto oficial al World Disney World Resort.
"Cele mai bune inventii ale companiilor Disney si Chevrolet vor aduce impreuna invitatilor o experienta unica in ceea ce priveste procesul de design al autovehiculelor pe care le pot vedea pe sosele astazi si in viitor", a declarat Joel Ewanick, director international de marketing pentru General Motors. Pista de testare va fi deschisa in toamna acestui an, iar invitatii isi vor putea crea chiar propriile prototipuri.
Sursa foto: disneydigest.com