"Ne simtim onorati de aceasta oportunitate de a fi partener cu un grup de artisti asa divers si de clasa," a spus Marka Hansen, presedintele companiei. "Aceasta colaborare celebreaza intersectia artei cu moda si le permite oamenilor sa aiba acces la arta contemporana intr-un mod mai diferit. Acesti 13 designei vorbesc despre importanta expresivitatii creatiei in moduri diferite si nu putem astepta ca propriii nostri clienti sa experimenteze fiecare in modul sau caracteristic. Avem nevoie de un imbold."
Gap a lucrat intr-un parteneriat cu Muzeul de Arte Whitney la crearea acestei colectii, unde cei 13 designeri sunt si fosti participanti ai Whitney Biennal. Aceasta este o expozitie speciala, tinuta la fiecare 2 ani la Muzeul Whitney, unde sunt prezentate cele mai valoroase opere de arta contemporana din U.S.A.. Gap este sponsorul editiei din 2008, care va incepe pe 1 iunie.
Colectia limitata se poate gasi numai in magazinele Gap din U.S.A., Canada si Anglia, deasemenea si in magazinul online gap.com. Bineinteles se poate gasi si la Muzeul de Arte Whitney, Muzeul de Arte din San Francisco, Muzeul de Arte Moderne, Muzeul de Arte din Chicago, Los Angeles si Mineapolis. Preturile tricourilor variaza intre 28 $ si 38$.