Cel mai probabil ai facut asta mult mai des decat ai fi dispusa sa recunosti, iar intotdeauna lucrurile s-au terminat in acelasi mod.
Ai o durere de cap, ti se zbate ochiul, te doare stomacul sau ai mancarimi in zona intima si imediat te indrepti catre Dr. Google pentru a vedea ce ar putea fi.
Dupa ce ai trecut printr-o serie de articole terifiante de pe Google si o multime de liste cu simptome verificate, rezultatele sunt ceva de genul: cel mai probabil esti pe moarte.
Daca ai mai facut asta inainte, o sa iti placa mai mult ca sigur acest filmulet care promoveaza o campanie initiata de guvernul belgian. Obiectivul autoritatilor belgiene este sa reduca "ciberhondria", un termen pompos pentru o forma derivata de ipohondrie - atunci cand cauti obsesiv pe Google simptomele, durerile si afectiunile tale, potrivit Yahoo Health.
Mai jos poti vedea filmuletul creat de autoritatile belgiene pentru campania lor extrem de importanta, intitulata "Don't google It", adica "nu cauta pe Google".
Acest video rezuma perfect saltul mental pe care il faci de la cautarea unui termen sau simptom pe Google pana la punctul in care esti convinsa ca ai o boala fatala.
Pentru a combate aceasta problema a societatii si pentru a indemna oamenii sa vada o sursa medicala de incredere (in loc sa apeleze la un motor de cautare), guvernul din Belgia a apelat la o companie de marketing pentru a lansa o initiativa pe Google AdWords.
Cei de la compania de marketing au cumparat in Google Adwords 100 de simptome cautate din topul celor mai accesate, astfel incat mesajul lor sa fie primul care apare intr-o cautare. Iar oamenii din Belgia vedeau primul link, care ii indemna sa nu caute pe Google simptomul sau boala respectiva. Sursa.
Citeste si: Simptomul pe care nu trebuie sa il ignori daca vrei o inima sanatoasa