Acest parteneriat este o premiera in Romania in retailul romanesc si cei doi actori sunt: Angst, un brand de succes in Romania si Carrefour, grupul de retail francez care este numarul unu in Europa si al doilea in lume.
Parteneriatul franco-roman, primul de acest tip in Romania, combina traditia Angst cu experienta si inovatia Carrefour si reprezinta un nou pas in strategia multiformat a Grupului Carrefour: dezvoltarea pe formatul de proximitate - Carrefour Express.
Acest parteneriat cu societatea Angst este rezultatul increderii in profesionalismul si capacitatea de adaptare a firmelor romanesti si a fost posibil printr-o stransa colaborare a echipelor ambelor companii. Este o colaborare care evolueaza in permanenta in slujba consumatorilor.
Angst este furnizorul Carrefour de multa vreme si are produse de foarte buna calitate, deja bine cunoscute in Romania, iar in acelasi timp are si o retea proprie de magazine. Angst este un brand recunoscut si foarte apreciat de consumatori.
Carrefour aduce experienta, puterea de negociere, forta de comunicare, managementul categoriilor si o marca iubita de romani. Aceste doua forte impreuna - Carrefour si Angst ilustreaza foarte bine proverbul romanesc: „Unde-s doi, puterea creste!”.
Carrefour Express indeplineste in acelasi timp dorinta Carrefour de a fi mai aproape de clienti, de a aduce produsele si calitatea Carrefour in inima cartierelor.
Carrefour dezvolta astfel in Romania 3 formate de magazine:
1. 23 de hipermarketuri Carrefour
2. 39 de supermarketuri Carrefour Market
3. 1 magazin de proximitate Carrefour Express: „Un prieten aproape de tine!”
Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis pe 12 octombrie, orele 8:00.
Date cheie:
- adresa punctului de vanzare: B-dul Ion Mihalache, nr.128C, Piata Domenii, sector 1
- suprafata de vanzare : 390 m.p
- angajati : aproximativ 40
- aproximativ 4.000 de produse, dintre care 700 de articole Carrefour
"Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenta alimentar, in franciza si suntem mandri sa fim primii care o fac, asa cum am fost si in 2001, primii care au propus hipermarketul in Romania.
Carrefour intra astfel pe segmentul de franciza in Romania si in acelasi timp isi consolideaza pozitia in Bucuresti. Intr-o perioada dificila, in 2011, Carrefour a reluat expansiunea si se lanseaza si pe segmentul de franciza, demonstrand o mare incredere in aceasta tara. Cu atat mai mult in aceasta perioada, Carrefour vrea sa fie alaturi de consumatorii romani, cu o oferta comerciala perfect adaptata nevoilor lor." - François Melchior de Polignac, Director Carrefour Romania
"Cel mai important este sa fim corecti cu noi dar si cu clientii nostri. Acest principiu va ramane si pe viitor pentru toate liniile de bussines.
Pe piata romaneasca brandul Angst este echivalent cu calitate si siguranta.
Cand am inceput, acum 20 de ani, am vrut sa fim numarul 1 in calitate si credem ca am reusit acest lucru!" – Sorin Minea, Presedinte Angst