Evenimentul a avut loc pe data de 12 martie 2008, la Hotel InterContinental din Bucuresti.
Potrivit reprezentantului CPP Management Consultants, accesorii apartinand marcilor Etro si Ferragamo vor fi distribuite in mod oficial la Bucuresti printr-un magazin multibrand, a carui inaugurare este prevazuta pentru toamna lui 2008. Unitatea va include, de asemenea, si accesorii purtand marca Dolce&Gabbana.
"Dolce&Gabbana a confirmat pentru CPP faptul ca au incheiat un contract de exclusivitate in vederea distributiei produselor brand-ului prin intermediul unui magazin multibrand, care va fi deschis la Bucuresti la sfarsitul anului 2008 de catre un antreprenor italian", a spus Petcu, citat de NewsIn.
Un alt lider mondial al luxului, Gucci, a anuntat deschiderea unui magazin monobrand in 2008, localizat cel mai probabil pe Calea Victoriei.
"Oficialii marcii italiene au confirmat recent deschiderea unui magazin de tip franciza - joint venture", a spus Oliver Petcu.
In acelasi timp, JM Weston, producatorul francez de accesorii de lux pentru barbati, a confirmat de curand faptul ca este interesat de piata romaneasca, aflandu-se in negocieri cu un partener local, pentru deschiderea unui magazin mono brand de tip franciza, iar accesoriile apartinand marcilor Bottega Venetta si Burberry vor fi de asemenea distribuite in mod oficial in Bucuresti incepand cu toamna acestui an.
"Colectiile de accesorii Bottega Ventta vor fi incluse in portofoliul noului Place Concept Store, care se va deschide in 2008 pe Calea Dorobanti. Produsele marca Burberry, apartinand liniei Prorsum, vor fi disponibile in magazinul Victoria 46 incepand cu toamna anului 2008", au declarat reprezentantii CPP cu ocazia Luxury Day.
Unul dintre liderii mondiali ai pietei accesoriilor de lux, Hermes, a confirmat deja in luna decembrie a anului 2007 interesul pentru Romania.
"In momentul de fata, Hermes analizeaza potentialul pietei, incercand sa stabileasca momentul cel mai prielnic in care sa isi lanseze produsele. Compania ia in considerare posibilitatea de a incheia un parteneriat de concesiune pentru a intra pe piata din Romania", adauga organizatorii editiei din acest an a Luxury Day.