Zambetul a stat mereu in centrul identitatii Danone, ca expresie a starii de bine si de sanatate obtinute printr-o alimentatie echilibrata. „Gusta viata zambind” merge un pas mai departe, propunand consumatorilor, prin iaurturile Danone, o filosofie de viata care valorizeaza micile bucurii si care le reaminteste motivele pentru care ar trebui sa zambeasca zilnic: cei dragi, sanatatea, optimismul.
„Noua platforma „Gusta viata zambind” este construita in jurul misiunii Danone de a aduce sanatate prin alimente, prin iaurturi gustoase si de cea mai buna calitate, produse in Romania, astfel contribuind la o viata mai buna si mai plina de bucurie pentru consumatorii nostri.
Alimentatia corecta este esentiala pentru sanatate, iar prin iaurturile Danone noi punem la dispozitia consumatorilor o alegere simpla care ii va ajuta sa aiba grija de sanatatea lor. Prioritatea noastra este sa oferim produse de cea mai buna calitate, care raspund preferintelor romanilor de toate varstele, folosind expertiza internationala de aproape un secol a Danone si cele mai bune resurse locale. Cumparam doar lapte de cea mai buna calitate de la fermierii romani si il procesam in primele 24 de ore in fabrica noastra din Bucuresti, care lucreaza la cele mai inalte standarde europene de productie. Astfel, putem oferi consumatorilor nostri produse care se mentin proaspete mai mult timp, fara sa folosim conservanti.
Suntem mandri ca, dupa toate eforturile si pasiunea pe care le investim, brandurile noastre au ramas alegerea preferata a consumatorilor din Romania in toti acesti 15 ani de cand suntem prezenti pe piata locala. Aceasta ne permite sa continuam sa investim in fabrica noastra din Romania, in angajatii nostri si in fermele partenere.
Pe scurt, aceasta abordare intemeiata pe produse sanatoase, un business sanatos, oameni sanatosi si fericiti reprezinta esenta noii platforme „Gusta viata zambind”, explica Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.
Noua platforma de brand Danone se reflecta la nivel vizual printr-un logo si un slogan nou, in care zambetul este elementul central. Campania de comunicare este sustinuta prin spot TV (click link), o noua platforma de comunicare online www.gustaviatazambind.ro, un ambalaj nou pentru produsele de baza Danone: Natural, Delicios, Danone de baut, Sana, Lapte batut si Danone dietetic. in plus, campania beneficiaza de o promotie instore, in urma careia Danone va implini dorintele a trei consumatori, desemnati castigatori prin tragere la sorti. Promotia se va derula intre 21 februarie si 18 aprilie 2014. Detalii despre mecanismul de participare pe www.gustaviatazambind.ro/LinguriteDanone.
Danone Natural si Delicios sunt primele iaurturi produse in fabrica Danone, in anul 1999, dupa achizitionarea si retehnologizarea fostei fabrici Miorita.
Danone a investit peste 300 milioane lei in Romania, in ultimii 15 ani. La inceputul acestui an, Danone a investit jumatate de milion de euro intr-o linie automata de transport si paletizare, care include primul robot industrial folosit intr-o fabrica de lactate din Romania.
Cele peste 1.000.000 de produse care ies zilnic pe portile fabricii din Bucuresti respecta cele mai inalte standarde internationale de calitate. in laboratorul din incinta fabricii lucreaza 20 de specialisti care efectueaza zilnic intre 1600-1800 de analize pentru a verifica laptele, ingredientele, ambalajele, produsele finale si chiar aerul din sectia de ambalare. Danone Romania a implementat standardul cel mai inalt pentru sistemul de management al sigurantei alimentare – FSSC 22000.
Afla mai multe detalii pe www.gustaviatazambind.ro.
Ai toate motivele! Gusta viata zambind!