Nu mai vorbesc de masini! Toate sunt perfecte, toate iti ofera siguranta, toate sunt oferite la preturi extraordinare... dar, daca reusesti sa citesti in timp util ce scrie pe ecran cu litere mici si inghesuite, ai sa vezi ca iti trebuie o multime de prime de casare, un avans cu care daca te fortezi iti iei o masina second hand cu banii jos, si tot asa. Apoi sunt reclamele la tot felul de condimente din legume uscate la soare, macinate cu grija, dar care, odata puse in mancare (oricare ar fi ea) ii dau mereu acelasi gust, nici nu mai conteaza ca e tocanita, supa sau spanac! Nu mai vreau sa vorbesc de absorbantele care te fac sa te simti proaspata sau de scutecele care pastreaza mereu funduletul curat, uscat etc! Mi-aduc aminte ca aveam 15-16 ani si imi cumparam din ce economiseam toate sampoanele, toate cosmeticele posibile pe care le vedeam prin reclame. Mereu credeam ca, gata! In sfarsit am gasit balsamul ideal, crema perfecta etc! Nu a fost niciodata asa. Nici nu cred ca e asa. Nu imi pot permite sa fac recomandari de niciun fel, insa tot ce pot face este sa caut mereu partea amuzanta a reclamelor, greselile gramaticale care, credeti-ma, sunt dese si flagrante sau sa zambesc atunci cand o reclama e facuta cu cap, cu simtul umorului. Asa cum sunt cateva reclame care au ramas in constiinta colectiva si de care ne aducem aminte cu totii usor nostalgici si amuzati. Doar il stim cu totii pe Dorel!
Hai, ca inchide la non-stop!
Nu mai vorbesc de masini! Toate sunt perfecte, toate iti ofera siguranta, toate sunt oferite la preturi extraordinare... dar, daca reusesti sa citesti in timp util ce scrie pe ecran cu litere mici si inghesuite, ai sa vezi ca iti trebuie o multime de prime de casare, un avans cu care daca te fortezi iti iei o masina second hand cu banii jos, si tot asa. Apoi sunt reclamele la tot felul de condimente din legume uscate la soare, macinate cu grija, dar care, odata puse in mancare (oricare ar fi ea) ii dau mereu acelasi gust, nici nu mai conteaza ca e tocanita, supa sau spanac! Nu mai vreau sa vorbesc de absorbantele care te fac sa te simti proaspata sau de scutecele care pastreaza mereu funduletul curat, uscat etc! Mi-aduc aminte ca aveam 15-16 ani si imi cumparam din ce economiseam toate sampoanele, toate cosmeticele posibile pe care le vedeam prin reclame. Mereu credeam ca, gata! In sfarsit am gasit balsamul ideal, crema perfecta etc! Nu a fost niciodata asa. Nici nu cred ca e asa. Nu imi pot permite sa fac recomandari de niciun fel, insa tot ce pot face este sa caut mereu partea amuzanta a reclamelor, greselile gramaticale care, credeti-ma, sunt dese si flagrante sau sa zambesc atunci cand o reclama e facuta cu cap, cu simtul umorului. Asa cum sunt cateva reclame care au ramas in constiinta colectiva si de care ne aducem aminte cu totii usor nostalgici si amuzati. Doar il stim cu totii pe Dorel!