"Avene impreuna cu Sensiblu vor dona 10% din vanzari catre Marie Curie, insa cei care vor salva cu adevarat viețile nou nascutilor cu malformatii cardiace sunt cei care au incredere in produsele noastre - dedicate 100% ingrijirii pielii sensibile. De mai bine de 20 ani, brandul Avene s-a implicat in foarte multe campanii sociale: an de an lupta impotriva cancerului de piele si depune toate eforturile sa fie alaturi de copiii care sufera de dermatita atopica, toate acestea alaturi de consumatorii sai de pe intreg globul. In Romania, in aceasta vara, cei care vor alege Avene o vor face din tot sufletul, pentru ca astfel isi vor putea „Deschide inima catre copii", declara Alexandra Bucura, Brand Manager Avene.
"Pentru o asemenea cauza nu poti da doar un deget de ajutor. E musai sa dai toata mana și chiar mai multe maini daca ai. De aceea am decis sa continuam sa sustinem proiectul Marie Curie si ne bucuram sa avem alaturi brandul Avene,” declara Cristina Horia, Director Executiv al Fundatiei Sensiblu.