Sezonul festiv este o luna plina de petreceri cu mancare extravaganta, bautura gratis si ample oportunitati de a intra in vorba cu tipul dragut de la contabilitate. Dar partea proasta este ca femeile "petrecarete" nu vor arata la fel de fresh a doua zi.
Observand o nisa libera pe piata, retailerul britanic Harvey Nichols isi indreapta campania de marketing pentru gama premium de haine pentru femei catre acelea care stiu ca vor fi vazute si ziua urmatoare cu aceleasi haine, adica cele ce nu au petrecut noaptea la ele acasa si vor avea de parcurs "the walk of shame" ("esafodul rusinii"), informeaza jezebel.com.
Efortul lor merita apreciat, dar iesind pe strada dimineata cu o mahmureala groaznica, cu parul valvoi si machiaj neingrijit, tot o sa arati obosita, daramata, indiferent de pretul hainelor pe care le-ai purtat in noaptea precedenta.
Citeste si:
Angry Birds - un nou trend in materie de rochii! Ai purta asa ceva?
FOTO! Rochiile care au reusit sa capteze atentia tuturor de-a lungul istoriei
Foto! Vedete indraznete: Rochiile cu crapatura pe picior, noua tendinta de sezon