Asadar, competitia “Win a Bike” face parte din programul “Hilton Sustainability Challenge”, demarat de lantul hotelier pentru a reduce consumul de energie si de apa. Directia ecologica abordata de Hilton Worldwide a fost adoptata de peste 180 de hoteluri ale lantului din Europa.
Athénée Palace Hilton si-a premiat angajatii pentru nivelul redus de consum din 2009 in cadrul unui eveniment care a avut loc in aceasta dimineata. Intr-o atmosfera destinsa, Friedrich Niemann, General Managerul hotelului, Manuela Meres, PR Manager, Mihaela Petrache, HR Manager, si Cabral, in calitate sustinator al actiunilor de acest gen, au prezentat invitatilor proiectul.
“Suntem incantati sa fim castigatorii competitiei de economisire a energiei «Win a Bike»”, a declarat Friedrich Niemann, General Manager al hotelului Athénée Palace Hilton. “Bicicletele primite sunt un mod excelent de a premia echipa hotelului pentru implicarea deosebita in acest proiect. Ne bucuram ca le-am putut rasplati cum se cuvine incercarea de a face nota discordanta in societatea de astazi, in care toti sunt prea ocupati sa se mai gandeasca la mediul inconjurator”.
In urma acestei initiative, Athénée Palace Hilton a redus costurile de electricitate cu 32%, de combustibil cu 37% si de apa cu 50%. In ultimii patru ani, Hilton Worldwide a reusit sa reduca emisiile de dioxid de carbon cu 110.000 de tone, adica echivalentul a 33.000 de masini care circula timp de un an. In ceea ce priveste consumul de apa, Hilton a economisit o cantitate care ar putea umple 320 de bazine olimpice.
Pana in 2014, obiectivele proiectului Hilton de sustenabilitate sunt reducerea cu 20% a emisiilor de dioxid de carbon, a consumului de energie si a volumului de reziduri si micsorarea cu 10% a consumului de apa. Modalitatile prin care lantul hotelier incearca sa atinga aceste obiective sunt folosirea becurilor fluorescente, eficientizarea consumului computerelor si al imprimantelor, reciclare si debit mai mic de apa la toalete.