Pentru raspunsuri la toate acestea, dar si pentru a descoperi in discutiile care vor avea loc, cat si in prezentarile de studii de caz, multe alte intrebari, organizam in data de 18 octombrie "Managementul Proprietatii Intelectuale" Seminar Romania 2012. Pentru informatii suplimentare si inscriere rapida, [email protected] / 0749 056 581.
Evenimentul se va desfasura la Hotel Double Tree**** by Hilton, Bucuresti, in data de 18 octombrie 2012, intre orele 10.00 – 17.00, conform agendei prezentate mai jos
Participantii se vor putea informa, asupra ultimelor noutati referioare la implicatiile legale si economice ale proprietatii intelectuale, in toate ariile lor de business. De asemenea, vor putea afla cum isi pot imbunatati si optimiza rezultatele afacerii, folosind si protejand asa cum se cuvine aceasta resursa practic inepuizabila.
Vor participa la acest workshop avocati, consilieri juridici, oameni de afaceri, directori executivi din companii, cat si multi altii, domeniile in care proprietatea intelectuala este implicata neavand practic o lista finita.
AGENDA:
9.30 – 10.00 Inregistrarea participantilor & welcome coffee
10.00 – 10.10 Introducere eveniment – Adriana Petrescu
10.10 – 11.00 Anca Buta Musat – Casa de avocatura “Musat & Asociatii“
11.00 – 12.00 Elisabeta Cleps – Sef Birou Directia Brevete de Inventie OSIM
– “Drepturile de proprietate industriala in lumea afacerilor”
12.00 – 13.00 Dejun / networking
13.00 – 13.45 Niels Schnecker, Senior Managing Partner @ Schnecker van Wyk & Pearson
13.45 – 14.30 Gabriela Milcev, Avocat Consilier in Proprietatea intelectuala, Allegra – “Idei care pot fi, si idei care nu pot fi protejate”.
14.30 – 15.30 Ioana Badescu – Apex Team – “Proprietatea intelectuala, implicatii contabile si fiscale“
15.30 – 16.30 Adriana Petrescu – “Exista psihologia proprietatii intelectuale?“
16.30 – 17.00 Ciprian Grecu Managing Partner Nomenius
Taxa de participare: 500 lei plus TVA
Reduceri : 10 % pentru inscriere rapida si plata pana in data de 10 octombrie
5 % pentru 2 persoane din cadrul aceleiasi companii.