Compania oferă norocoasei persoane șansa de a câștiga un pachet compus dintr-un tort de pizza pe 6 etaje, un buchet de mireasă din aluat și o lună de miere în Chicago, cu echivalentul a 500 lire sterline pentru cheltuială.
Competiția a fost creată după un sondaj de opinie la care au participat 2000 de britanici și în urma căruia s-a descoperit că mâncarea de la nuntă este considerată a fi mai importantă decât orice altceva și în mod surprinzător pizza fiind foarte cerută la astfel de evenimente.
Rachel Bradshaw, reprezentanta firmei, a declarat: „Nunțile sunt omagiul suprem pentru dragoste, dar se pare că obsesia noastră pentru mâncare umbrește orice. Cercetarea noastră a scos la iveală faptul că 65% dintre britanici ar participa cu mai mult drag la o nuntă dacă ar ști că în meniu se află și pizza.”
Încă nu ți-ai ales rochia de mireasă? Iată inspirația pentru tine
Chicago Town, un faimos brand de pizza din Marea Britanie, a lansat o competiție pentru ca o „norocoasă” mireasă să se mărite într-o rochie confecționată din pizza.