"Noaptea devoratorilor de publicitate" este un eveniment cunoscut in Romania si asteptat cu nerabdare de publicul insetat de publicitate, creativitate si buna dispozitie.
Creat si produs in anul 1981 de catre cinefilul Jean-Marie Boursicot, spectacolul unic a ajuns sa fie adoptat de peste 40 de tari, adunand productii publicitare din peste 60 de piete media.
Organizatorii anunta peste 5 ore interactive, in care participantii se pot alege nu doar cu premii, ci si cu si experiente inedite.
Cum orice eveniment de marca are si un moment artistic, unul dintre cei mai buni DJ ai momentului va deschide "noaptea" din acest an. Invitat la cea de-a 19-a editie a evenimentului va fi What’s Up.
In acest an preturile biletelor variaza intre 35 de lei si 70 de lei, in functie de sectoarele salii pentru care sunt rezervate.
Ca de obicei, Dan Chisu, producatorul general al spectacolului, s-a asigurat ca noaptea in care cei mai buni publicitari din lume sunt judecati de catre devoratori vine cu multe surprize, care vor tine spectatorii in priza pana la rasaritul soarelui.
"E greu de spus ceva dupa 18 editii de "Noaptea Devoratorilor de Publicitate". Toata lumea stie despre ce este vorba si care este atmosfera in sala de spectacol. Dar cel mai greu imi este sa va urez ceva pentru un spectacol care vrea sa va tina treji toata noaptea...dar, totusi, o voi face... va doresc...NOAPTE BUNA:).", a zis Dan Chisu.
Citeste si:
Cum sa rezistam pe piata si sa facem si bani!
Dan Bittman: "Merita sa cauti toata viata o femeie!"