Lacoste
Un brand cu vechime in industria modei si cu o reputatie impecabila. Logo-ul – aligatorul mic si verde – este usor de recunoscut de impatimitii modei. In 1993, Jean Rene Lacoste a fondat o companie care producea tricouri pentru tenis. Jean Rene era jucator de tenis, si pe teren i se spunea "Alligator" (Aligatorul). Unul dintre prietenii sai a desenat un crocodil mic din amuzament, dar curand a devenit logo-ul brandului care in prezent este recunoscut de toata lumea.
Fendi
Cele doua litere "F", care se completeaza sunt deseori comparate cu un puzzle, fiind un logo extrem de intrigant. Karl Lagerfeld a fost inventatorul acestui logo pentru casa de moda a sotilor Edward si Adele Fendi. Acest logo minimalist dar atragator este in prezent pe toate colectiile Fendi. Fashionistele se inghesuie de fiecare data cand in magazine intra noile colectii Fendi de haine, curele, genti, ochelari de soare etc.
Chanel
Dublul "C", doua litere care se unesc, spate in spate. Celebrul logo a fost introdus in lumea modei in 1925, pe eticheta parfumului Chanel No. 5 (unul dintre cele mai cumparate parfumuri si in prezent). Imediat dupa aceasta lansare, putea fi observat peste tot.
Se vehiculeaza o serie de versiuni ale istoriei acestui logo. Conform uneia, Mikhail Vrubel a fost persoana care a imbinat doua potcoave, care seamana cu logo-ul modern Chanel. Alta poveste spune ca cele doua potcoave imbinate sunt un simbol al succesului si al norocului. Oricum, cea mai plauzibila este ca logo-ul a fost creat dupa initialele celebrei Coco Chanel, fondatoarea casei de moda franceze.
Calvin Klein
Brandul a fost lansat pe 19 noiembrie 1942. Logo-ul a fost inventat in aceeasi perioada, dar din diferite motive a devenit public de-abia 30 de ani mai tarziu, cand designerul a lansat o linie de jeans – CK – fiind usor de retinut si de asociat cu brandul. Curand logo-ul a fost folosit nu numai pentru reunoasterea brandului pentru acea colectie, fiind direct asociat cu marca producatoare.
Logo-ul de culoare inchisa este folosit pentru colectiile Haute Couture, cel gri pentru elementele vestimentare din colectiile comerciale, iar logo-ul alb este pentru colectia sport.
Hermes
Compania franceza a carui nume a provenit de la designerul care e si promotorul acestei linii, Thierry Hermes, este cunoscuta ca un simbol al rafinamentului high-class si al calitatii. Logo-ul casei de moda Hermes este o trasura cu un cal, fiind simbolica pentru inceputurile brandului. In urma cu mai mult de doua secole, o incoronare regala ar fi putut fi amanata pana la sosirea exclusivistei trasuri personalizata de casa Hermes.
Logo-ul pe care familia Hermes il foloseste si in prezent este reprezentativ pentru modul in care compania a evoluat de-a lungul timpului.
Burberry Prorsum
Istoria legendarului Burberry Prorsum dateaza din 1856. In acel an, Thomas Burberry a deschis primul magazin cu tinute ready-to-wear. Designerul a inventat o noua tehnologie a texturilor, imune la apa – gabardina – si a fost folosit pentru hainele de ploaie si trenciuri. In 1901, Burberry avea deja o comanda mare pentru aceste tinute pe care le-a comercializat folosind noul sau logo – o imagine a unui cavaler in armura care are un steag pe care scrie "Prorsum".
Versace
Simbolul folosit pentru logo-ul Versace este inspirat din mitologia greaca, mai exact un sarpe care e incolacit pe capul unei Meduze, o figura importanta in mitologia greaca, de care se spunea ca a transformat toate persoanele care o vedeau in piatra. Logo-ul designerului a fost inventat in 1978 de Gianni Versace care era obsedat de temele clasice, asa ca meduza a fost cea mai buna optiune pentru el, considerand ca "ea este epitomul pentru atractia fatala."
Gucci
Compania a fost fondata de Guccio Gucci in 1921 in Florenta. Unul dintre cei sase copii ai designerului a creat faimosul logo in 1993. Oricum, in logo nu e numai litera "G", reprezentand in acealsi timp si un fel de etrier pentru saua pentru cal care simbolizeaza mostenirea brandului – Guccio Gucci a inceput aceasta companie prin comercializarea accesorilor pentru cai.
Givenchy
Creat in 1952 de Hubert James Marcel Taffin de Givenchy. Acum, compania produce parfumuri, haine si bijuterii. Logo-ul designerului este foarte atragator desi este foarte simplu. E un patrat realizat din patru litere "G". Logo-ul aduce aminte de bijuteriile celtice dar cu un design putin mai complicat.
Louis Vuitton
Casa de moda a fost deschisa in 1854 si pana acum a fost celebra pentru produsele de calitate pe care le comercializeaza. Logo-ul companiei este inspirat dintr-un motiv floral de origine japoneza, reprezentand initialele brandului.