Kimi este o vulpe polara crescuta intr-o ferma din Finlanda ce a devenit apoi mascota campaniei "Vier Pfoten".
Peste 25.000 de prieteni urmaresc jurnalul sortii de pe Facebook al vulpii albe, iar peste 150.000 de oameni au trimis e-mail-uri de protest catre compania britanica de articole vestimentare.
Mai mult decat atat, sustinatorii lui Kimi vor sa ofera bani companiei ca sa o elibereze pe Kimi.
De asemenea, mii de sustinatori ai lui Kimi au postat pe pagina de socializare a brandului, mesaje in care cer companiei sa renunte la blanurile naturale si sa crute astfel viata lui Kimi si a celorlalte vulpi.
Ca un raspuns la aceste acuzatii, Burberry si-a declarat categoric refuzul de a renunta la blana naturala ca materie prima: "Kimi nu mai are de trait decat cateva zile pana la inceperea asa numitei "recoltei de blana", cand animalele sunt ucise".
"Reactia oamenilor a fost incredibila. Sustinem aceasta initiativa personala punandu-ne la dispozitie ca si punct de contact, urmand sa oferim aceste donatii companiei Burberry pentru a o cumpara pe Kimi si pe celelalte vulpi.
Le vom face o oferta de nerefuzat, deoarece Kimi in viata va valora mai mult decat gulerul de blana pe care l-ar confectiona din blana ei.
Kimi le reprezinta pe cele 100 de milioane de animale ucise in fiecare an pentru industria vestimentara.
Scopul nostru clar este de a convinge companii precum Burberry sa elimine blana naturala din afacerea lor, aceasta fiind singura modalitate pentru a pune capat suferintei acestor animale", a declarat Thomas Pietsch, fondatorul campaniei "Vier Pfoten".
Sursa: VIER PFOTEN Romania
Citeste si:
Un pui de vulpe polara, motiv de disputa: "Cand o sa cresc, o sa fiu..."