Feminis.ro şi-a propus să afle chiar de la Ivona Nenu detalii mai puţin cunoscute despre nunta celor două vedete. Adela Popescu şi Radu Vâlcan şi-au dorit "o nuntă în mijlocul pădurii, un eveniment discret, cald, într-un cadru de poveste". Şi exact aşa a şi fost evenimentul.
Pregătirile de nuntă au început în primăvară
Wedding plannerul Ivona Nenu ne-a povestit într-un interviu exclusiv pentru Feminis.ro că pregătirile pentru nuntă au început în primăvară, cu doar câteva luni înainte de eveniment. Iar toate eforturile au început să prindă contur după ce Adela Popescu şi Radu Vâlcan au descoperit locul unde aveau să spună "Da" în faţa prietenilor şi familiei.
Ajutată de proprietarele domeniului Hadar Chalet, Ivona Nenu a reuşit să organizeze o nuntă la hambar, chiar în vârf de munte. Acesta era "un tărâm rupt din basme", iar invitaţi nu aveau semnal la telefon.
Citeşte în continuare interviul complet cu Ivona Nenu, wedding planner (Ivo - Your Wedding Planner), Media Relations Manager la Agenţia de Talent Management şi Comunicare Talentivity, care a fost în trecut PR Manager la postul Acasă TV.
Ca să înţelegem conceptul, explică-ne pe scurt cum este munca ta, ca wedding planner?
Ivona Nenu: Responsabilitatea pe care mi-am asumat-o la începutul acestui drum a fost ca mirii mei, aşa cum îmi place să le spun, să nu aibă absolut nicio grijă înaintea şi în timpul nunţii, să se gândească doar la ei, să se iubească, să trăiască fiecare clipă. Mi-am propus să fiu sprijinul, ghidul, prietena nouă a viitorilor miri din momentul în care se hotărăsc să deschidă lista cu pregătiri pentru nuntă.
Să preiau toate grijile, să ştiu în orice clipă cum decurg discuţiile cu locaţia, formaţia, fotograful, cameramanul, să-i sfătuiesc în alegerea temei astfel încât să trăiască o nuntă unică, personalizată, cu suflet, să mergem împreună la probe pentru rochia de mireasă, să realizez un program cu toate etapele care trebuie parcurse astfel încât atât pregătirile cât şi evenimentul să decurgă într-un mod cât mai relaxat.
Şi evident să realizez un desfăşurător pentru ziua nunţii. Acesta conţine orele la care se întâmplă principalele evenimente, din momentul în care încep aranjamentele de make-up şi păr, tradiţiile, când are loc şedinţa foto, organizez deplasarea la starea civilă şi la biserică, mă asigur că locaţia arată ca în poveşti înainte de sosirea mirilor, iar în timpul serii şi până a doua zi de dimineaţă am grijă ca totul să decurgă conform celor stabilite mirii: momentele artistice, fotografiile cu invitaţii, servirea, surprizele, cazarea invitaţilor, transportul, etc.
Mireasa nu trebuie să aibă nicio grijă în ziua nunţii, îmi poate lăsa mie în grijă telefonul astfel încât să nu fie nevoită să răspundă la întrebări care inevitabil apar: "A venit mătuşa de la Cluj? ", "Când aveţi nevoie de mine? ", "Când vin sarmalele? ", "Mai este cumva o cameră liberă pentru unchiul Cornel? ", "Unde sunt verighetele? ", "Aţi luat pişcoturi pentru cununie?".
Cum a început planificarea nunţii actriţei Adela Popescu? De cât timp colaborezi cu vedeta?
Ivona Nenu: Ne ştim de aproape 10 ani, dar mi se par mult mai mulţi, pentru că aproape că am crescut împreună, am lucrat împreună, avem atât de multe amintiri frumoase de la filmări, caravane prin ţară, concerte, lansări, aniversări, petreceri, surprize, împărtăşim aceleaşi valori, care au în centru familia şi iubirea pentru oameni, pentru frumos. Aşa că, momentul în care am început să ne gândim împreună, să planificăm, să vizualizăm ziua nunţii a fost unul magic. Ştiam că Adela şi Radu îşi doresc o nuntă în mijlocul pădurii, un eveniment discret, cald, într-un cadru de poveste, de care îşi vor aminti toată viaţa şi am fost onorată, mândră şi foarte fericită să trăiesc alături de ei această poveste, pe care am visat-o de atâtea ori şi care m-a bucurat până la lacrimi când am văzut că a ieşit mai bine, mai frumoasă decât în orice vis.
Cu câte luni înainte de nuntă ai început să planifici fericitul eveniment din viaţa Adelei Popescu?
Ivona Nenu: Am început pregătirile pentru nuntă în primăvară, deci cu doar câteva luni înainte. Totul a început să arate ca în vis după ce Adela şi Radu au descoperit locul unde aveau să spună, "Da": domeniul Hadar Chalet. Acolo le-am cunoscut pe Oana şi Adriana Toma, proprietarele locaţiei, care cu imaginaţia, profesionalismul şi creativitatea lor au făcut să fie posibilă prima nuntă la hambar, în vârf de munte, acolo unde nu există semnal la telefon, un tărâm rupt din basme. Astfel, drumurile din weekend pentru descoperirea zonei, pentru discuţiile cu preotul, pentru stabilirea detaliilor legate de cazare şi transport au fost o bucurie infinită.
Care au fost cerinţele mirilor? Ce anume ţi-au spus Adela şi Radu că îşi doresc de la acest eveniment?
Ivona Nenu: Dacă ar fi să numesc o mare dorinţă, îmi amintesc foarte clar cum Ade şi Radu vizualizau alaiul de nuntă, drumul spre biserică, cu nuntaşii prinşi în horă, înconjuraţi de zâmbete şi de muzica acordeonistului, de privirile prietenilor şi de emoţia şi fericirea nemărginită a rudelor. Şi aşa a fost. Ploaia s-a oprit şi ne-a lăsat să pornim petrecând spre biserică. Am luat totuşi şi câteva umbrele la mine, dar nu am avut nevoie de ele, din fericire.
Cum şi-au imaginat Adela şi Radu nunta perfectă?
Ivona Nenu: Ade şi Radu spun că nunta lor a fost exact aşa cum şi-au dorit şi asta mă face cea mai fericită. De fapt, pot să spun că am fost atât de fericită încât m-a buşit plânsul. În biserică. Atât de tare încât mi s-au dezlipit şi genele de la atâtea lacrimi :). După ce încurajasem mireasa să nu verse vreo lacrimă, ca să nu îşi strice machiajul, am păţit-o chiar eu în mijlocul cununiei religioase. Mi s-a părut şi amuzant, dar nu mă mai interesa machiajul. Eram fericită pentru ei, îi vedeam în faţa altarului, atât de frumoşi...
Care au fost aspectele nunţii de care te-ai ocupat?
Ivona Nenu: Nunta Adelei şi a lui Radu a fost ca în poveşti, a durat 3 zile şi 3 nopţi :). Pentru aceasta, în lunile de dinainte, am stabilit toate detaliile împreună cu ei, am desenat, am visat, am pus cap la cap idei şi gânduri, vorbeam zilnic pe grupul creat pe WhatsApp, am făcut desfăşurătorul, am urmărit apusul din oră în oră cu câteva zile înainte ca să fiu sigură că ne ajunge lumina pentru şedinţa foto (sunt puţin freak control, ştiu :) ), am transmis tuturor invitaţilor programul de nuntă şi nu în ultimul rând, am fost alături de ei în zilele mult aşteptate.
Noaptea de dinaintea sosirii invitaţilor, când au scris dedicaţii pe cărţile oferite ca mărturie, cum vorbeam la walkie-talkie (pentru că nu era semnal la telefon) cu Oana, ne simţeam ca agenţii secreţi în misiune, momentul din capătul scărilor, când i-am anunţat pe Adela şi Radu că pot coborî spre foişor unde urmau să spună "Da" în doar câteva minute, bucuria şi entuziasmul pe care le-am simţit când Oana a găsit artificii pentru o prăjitură pe care Adela i-a oferit-o în dar tatălui ei la 12 noaptea, de ziua lui... Sunt atât de multe amintiri frumoase care îmi vin în minte, dar cred că m-aş întinde pe prea multe pagini.
Însă o întreagă echipă a făcut totul posibil: minunatele Oana şi Adriana de la paradisul numit Hadar Chalet, care împreună cu Sânziana Pop de la Visuell au gândit un concept forest glam, Dhaniel Nora de la Purple Flowers, un om atât de talentat, plin de idei, cald şi mereu cu zâmbetul pe buze, care a făcut cele mai frumoase aranjamente florale-buchete divine, candelabre din iederă curgătoare care au împodobit tavanul. Chef Foa a fost "vinovat" pentru un delicios bufet fusion cu preparate italieneşti la cererea mirilor şi incredibilul tort cu flori şi fructe de pădure pe care l-au preparat Adela şi Radu chiar în faţa invitaţilor! Nu-i pot uita nici pe fotograful Adrian Stoicoviciu şi cameramanul Mihai Dragota, care le-au făurit cele mai frumoase amintiri mirilor! Parcă îi văd şi acum cum alergau într-un suflet să ajungă la hambar, să întâmpine mirii care veneau de la biserică.
Care a fost cel mai dificil aspect al nunţii pe care ai fost nevoită să îl rezolvi?
Ivona Nenu: La o nuntă, cele mai dificile aspecte pe care trebuie să le rezolvi sunt cele create de neprevăzut – bineînţeles! Am fost foarte bucuroasă că toate au ieşit conform desfăşurătorului, sau, mai bine zis, al call-sheet-ului :)! Mare parte a invitaţilor fiind din lumea filmului şi programul de nuntă m-am gândit să îl facem sub forma celor realizate de echipele de filmare. De la detaliile privitoare la răsăritul şi apusul soarelui, traseul recomandat şi datele de contact, orele şi decorul pentru fiecare moment important şi până la cazare, dress-code, faptul că în locaţie nu există semnal la telefon, împreună cu numărul de telefon fix pentru ca invitaţii să poată fi găsiţi de cei de acasă. Iar acest call-sheet l-am trimis tuturor invitaţilor, astfel încât să poată avea toate răspunsurile.