Orice strategie de marketing are ca prim pas publicitatea sub orice forma. Cand vine vorba de campanii de publicitate pentru parfumuri de dama se alege intotdeauna o femeie frumoasa. Pe cine a ales Jean Paul Gaultier pentru noul sau parfum?
Agyness Deyn a fost numita noua imagine pentru cea mai recenta esenta semnata Jean Paul Gaultier. Prima data a fost "Classique", pentru femeile sofisticate, apoi "Le Male" pentru barbati si dupa ce a lansat "Fleur Du Male" pentru barbatii tineri, a ramas doar o singura piesa pentru a completa puzzle-ul, aceea fiind "Ma Dame", creat pentru "fiice".
Un parfum care, conform spuselor lui Jean Paul Gaultier, este "mai electric, dinamic si energetic". Aceasta esenta este gandita ca o "injectie" de vigoare in portofoliul de parfumuri de dama al lui Gaultier. Un parfum ce a fost estimat sa aduca intr-un an de zile un profit de circa 77 milioane de dolari.
Oare ce o fi asa de special la acest parfum? Cred ca trebuie sa astept sa il testez, sau poate ma lamureste Agyness Deyn.