Anterior petrecerii, a fost gandita o campanie de teasing in care in atentia redactiilor au fost trimise fotografii cu VIP-uri precum Mihai Leu sau Cristi Iacob, care atenstau ca acestia, surpriza, si-au lasat barba. Nu avem insa motive de ingrijorare, nu este vorba despre o noua tendinta in randul barbatilor, pentru ca respectivele vedete au renuntat la barba, testand, in cadrul evenimentului de lansare, noul produs.
Lansarea pentru marele public va avea loc sambata, 12 octombrie, de la ora 18.30, la Baneasa Shopping City, unde artistul francez Etienne de Crecy va oferi un adevarat "fusion" de muzica electronica live si imagini spectaculoase realizate cu ajutorul unui cub masiv de 6 metri inaltime special construit. Interactiunea dintre arhitectura, imagine si sunet creeaza un spectacol care da impresia intrarii intr-o alta lume, o lume a tehnologiei, aflata la granita dintre realitate si virtual. O megastructura formata din litere cu inaltimea de 10 metri si lungimea unui teren de fotbal va anunta intrarea noului produs pe piata.
Remarc faptul ca produsele dedicate barbatilor sunt rasfatate prin campanii de lansare cu elemente de teasing. Imi amintesc acum de campania "Efectul Axe" si de lansarea Coca Cola Zero. Mie toate mi-au atras atentia, chiar daca produsele nu mi se adresau. Tie?