Compania creata de trei tinere din New York poarta sloganul "Underwear for the 21st century. No more worries or embarrassment — just full support and style!” (Lenjerie intima pentru secolul 21. Fara griji si momente penibile - doar suport si stil!) si vine in ajutorul femeilor din intreaga lume, sperand sa revolutioneze industria lenjeriei intime.
Cele trei au lansat o noua colectie de lenjerie intima care impiedica accidentele neplacute din timpul menstruatiei.
Pretul unei perechi variaza intre 28 si 78 de dolari, insa beneficiile pe care le aduce promit sa justifice pretul cam piperat, dupa gusturile multor femei.
Ideea de a crea un astfel de model de lenjerie a luat nastere dupa ce una dintre cele trei a trecut prin experienta de a se trezi ca s-a patat pe fusta alba chiar in timpul unei intalniri de afaceri. S-a gandit atunci ca ar fi grozav daca ar exista lenjerie intima care sa reziste la pete. Impreuna cu sora ei si o prietena au incercat sa faca visul lor si al tuturor celorlalte femei sa devina realitate.
Lenjeria intima a fost creata cu ajutorul tehnologiei THINX, care presupune un material de inalta performanta care rezista la pete si impiedica astfel ca acestea sa ajunga pe piesele vestimentare, precum pantaloni sau rochie. Lenjeria intima este facuta practic din cinci straturi: un strat rezistent la pete, unul antibacterian, hidratant, unul cu o putere mare de absorbtie si inca unul care combate scurgerile.
Daca asta nu v-a convins, lenjeria intima are si doua compartimente pentru doua tampoane care se incalzesc, astfel amelioreaza crampele cu care majoritatea femeilor se confrunta in prima faza a menstruatiei.