A creat un look ce a definit o generatie, a fost muza pentru Jean Paul Gaultier si a participat la campanii publicitare pentru Louis Vuitton si Dolce & Gabanna.
Acum Madonna, la varsta de 51 de ani este hotarata sa isi creeze o proprie linie vestimentara pentru copii.
Cu ajutorul fiicei sale, Lourdes, de 13 ani, regina pop-ului va colabora cu Iconix Brand Group pentru a duce la bun sfarsit acest proiect.
Prima colectie "Material Girl”, valabila in cele 200 de magazine Macy va cuprinde tinute back-to-school, incaltaminte, genti si bijuterii, cu o valoare cuprinsa intre 12 $ si 40$.
Se presupune ca Madonna s-ar putea extinde in lifestyle si frumusete, cu un parfum ce se asteapta a fi lansat anul viitor.
Nail Cole, CEO si director la Iconix, care are in portofoliu branduri ca Ed Hardy si Badgley Mischka, a declarat ca "Suntem incantati sa anuntam primul brand dintr-o intreaga serie, ce se va dezvolta in parteneriatul nostru cu Madonna. Credem ca ‘Material Girl’ va fi un brand dinamic si exclusivist pentru Macy si de-abia asteptam sa lucram cu Madonna, Lourdes si echipa de la Iconix."