Astfel, referitor la consumul de ciocolata, praline, ciocolata neagra si orice fel de produse din ciocolata, peste 65 % din respondenti vor ramane la acelasi consum sau il vor mari in 2009. Numai 21 % dintre ei isi vor reduce consumul cu aproximativ 25-50 % din motive independente de criza. 7 % dintre consumatori vor cumpara mai putin cantitativ, dar vor alege un brand mai scump, in timp ce doar 4 % se vor muta catre un brand inferior.
In ceea ce prive?te consumatorii de ciocolata in functie de gen - femeile sunt mai stabile in tendintele de consum fata de barbati, cele dintai declarand, in proportie de 72.7 %, faptul ca vor consuma la fel sau mai multa ciocolata in 2009. In acelasi timp, numai 47.8 % dintre barbati au declarat acest lucru. In ceea ce priveste scaderea consumului de ciocolata, femeile au afirmat, in procent de 21.1 %, ca vor scadea acest consum cu 25-50 %, iar barbatii, in procent de 26 %, pentru acelasi procent al consumului. Numai 3 % dintre femei ar prefera un brand mai ieftin, in timp ce, in cazul barbatilor, procentajul este considerabil mai mare, de 13 %. In acelasi timp, doar 3.2 % dintre femei ar cumpara mai putina ciocolata, de calitate superioara. Din nou, cazul barbatilor este diferit: 13.2 % dintre ei ar face acest pas.
Acest consum crescut, sustine unul dintre reprezentantii companiei, provine din faptul ca oamenii vor taia din bugetele pentru calatorii, imbracaminte sau alte cheltuieli, dar vor aloca mai multi bani pentru mancare.