Jeremy Zimmer, directorul executiv al United Talent Agency (UTA), ar fi făcut aceste comentarii în timpul unei discuţii despre podcasting şi despre rolul celebrităţilor, în cadrul unui festival de publicitate din Cannes, Franţa, potrivit unui articol de pe site-ul Semafor.
"Se pare că Meghan Markle nu era un mare talent audio, sau neapărat orice fel de talent", ar fi spus Zimmer.
"Şi, ştiţi, doar pentru că eşti faimos nu înseamnă că eşti grozav la ceva".
Săptămâna trecută, Bill Simmons, fondatorul reţelei de podcasturi Ringer, pe care a vândut-o în 2020 către Spotify pentru 196 de milioane de dolari, i-a acuzat pe cei doi Sussex că sunt "escroci" într-un discurs critic în propriul podcast.
The Guardian a luat legătura cu Zimmer, şi cu reprezentanţii Archewell, pentru comentarii.
Spotify a renunţat la contractul pentru podcastul "Archetypes" după ce au fost realizate doar 12 episoade, în care Markle discuta cu prieteni şi celebrităţi, printre care Serena Williams, Mariah Carey şi Trevor Noah.
Potrivit Semafor, comentariile lui Zimmer, referitoare la Casa de Windsor, casa regală britanică domnitoare care îi oferă numele de familie prinţului Harry atunci când acesta nu îşi foloseşte titlurile, "reflectă noua înţelepciune convenţională în podcasting. Afară sunt celebrităţile de pe lista A şi bugetele mari pentru naraţiunile audio. Noile talente în audiovizual sunt endemice pentru acest mediu şi au mai multe în comun cu personalităţile de radio sau de televiziune decât cu Windsor".