În total, peste 8,96 milioane de telespectatori britanici au vizionat mesajul reginei Elisabeta a II-a, care a fost difuzat de posturile BBC One, ITV şi Sky News, potrivit datelor de audienţă din Marea Britanie.
În topul celor mai urmărite programe TV britanice difuzate de Crăciun au urmat emisiunea "Strictly Come Dancing Christmas Special" şi serialul "Call the Midwife".
În primul mesaj de Crăciun după moartea prinţului Philip, regina Elisabeta a II-a, în vârstă de 95 de ani, a folosit un limbaj neobişnuit de personal şi a spus că ducele de Edinburgh, cu care a fost căsătorită 73 de ani, a fost "dragul" ei soţ.
"Crăciunul poate fi o perioadă dificilă pentru cei care au pierdut persoane dragi - iar anul acesta, în special, eu înţeleg de ce", a declarat suverana britanică în mesajul ei preînregistrat, ce a avut o durată de 10 minute şi a fost difuzat de la ora locală 15:00.
În 2020, mesajul de Crăciun al reginei Elisabeta a II-a, centrat pe transmiterea unui sentiment de speranţă în contextul pandemiei de coronavirus, a fost, de asemenea, cel mai vizionat program TV difuzat în prima zi de Crăciun în Marea Britanie, cu o audienţă de 8,14 milioane de telespectatori.