Robotul îndepărtează nevoia oamenilor de a interacționa cu personalul uman al cafenelei din Daejeon și inițiativa a fost foarte apreciată până acum. El respectă restricțiile actuale impuse în Coreea de Sud din cauza pandemiei de coronavirus, care de la carantină strictă a trecut la distanțare socială.
Robotul poate prelua până la 60 de comenzi diferite și le poate aduce clienților tot atâtea tipuri de bături calde, distanțându-se cu ajutorul tehnologiei încorporate. El a fost dezvoltat de către compania Vision Semicon, care crede că cyborgii sunt viitorul.
Lee Dong-bae, directorul companiei producătoare, a declarat: „Sistemul nostru îndepărtează total interacțiunea umană, iar mesele din cafeneaua respectivă au fost astfel aranjate încât să permită deplasarea lejeră a roboților noștri și să se respecte totodată regulile de distanțare socială impuse de stat.”
Metodă originală a unei cafenele din Coreea de Sud, pentru a păstra distanţarea socială
O cafenea din Coreea de Sud a instalat un robot pe post de barman, pentru a putea respecta regulile de distanțare socială.