Cel mai recent spot pentru epilatorul Satinelle Ice se numara printre cele mai reusite reclame ale anului, rasplatite in toamna anului trecut cu un premiu Epica. Este o creatie a agentiei DDB, care detine contul Philips de mai multi ani si care este raspunzatoare pentru promovarea gigantului electronic si electrocasnic in Europa de Vest.
Mesajul subliminal ticluit de ei pentru relansarea lui Satinelle a fost simplu si foarte la obiect: daca pana si un barbat poate suporta manopera epilatului cu aceasta mini-ustensila, inseamna ca rezultatele promise nu sunt doar de dragul sloganului. Si ce exemplar masculin ar fi fost mai potrivit daca nu un travestit, care (1) stie cat de importanta este lipsa pilozitatii pentru a-ti imbratisa latura feminina, iar ca acest lucru sa fie posibil, (2) cat de important e ca si pana cele mai razlete si aspre fire de par sa dispara, si, nu in ultimul rand, (3) cat de frumos ar fi ca odata cu firele de par nedorite, micul nostru epilator sa nu ne smulga si lacrimi. Touche!