Spectaculosul designer de incaltaminte Brian Atwood in colaborare cu fotograful Tony Duran si stilistul Kithe Brewster a creat un pictorial pentru un catalog in editie limitata "Role Play Rene" care o are in prim plan pe celebra Rene Russo ce poarta o pereche de pantofi din colectia primavara-vara 2009. Cum devine incaltamintea un fetis? Priveste fotografia…. E un "must" ca pantoful sa se spijine de posteriorul gol al unui barbat.Sandale cu toc "fatal" – Jimmy Choo
Campania publicitara pentru primavara-vara 2009 creata de fotograful Terry Richardson pentru Jimmy Choo a pus accentul pe acelasi tip de fetish ca si Brian Atwood, unde tocul unui pantof devine o "arma". Insa viziunea fotografului Terry Richardson a fost putin mai cuminte: tocul sprijinindu-se ca o seringa de piciorul purtatoarei nu de posteriorul gol al unui barbat asa cum a aparut in catalogul lui Atwood. Insa nu trebuie sa subapreciem creativitatea din spatele campaniei semnata Jimmy Choo, fiind destul de original, subliniindu-se concret calitatile fizice si…practice ale incaltamintei pe care o semneaza.Control amanuntit in… tinuta – Racy Relish
In campania publicitara pentru colectia de primavara-vara 2009 semnata Relish, observam o fantezie materializata de indragitul brad italian. Daca inainte se creau tot felul de topuri ale fanteziilor, in care era nelipsit controlul amanuntit al unui politist, Relish i-a dat viata in noua sa campanie. Mai concret doua modele din Italia sunt controlate de "potentiale arme" de doi politisti brazilieni. Nota de erotism din spatele campaniei a cam iritat oficialitatile din Rio de Janeiro, care au cerut sa fie scoase toate panourile si paginile de revista in care aparea aceasta campanie. Mai exact i s-a facut o publicitate in masa, gratis datorita scandalului, incat de la un brand relativ mic din Italia, Racy Relish a devenit un nume spus de buzele tuturor brazilienilor si nu numai. Cui ii mai pasa de scoaterea campaniei de pe piata?