In luna februarie a fost luna Inimii Americane care cu ajutorul a Diet Coke si a Institutului de Hematologie Transfuzionala din America, au creat o campanie ce au intentionat sa mareasca grija pentru bolile de inima. "Adevarul inimii", o campanie nationala ce a introdus rochia rosie ca simbol al femeilor cu boli de inima, ce tine topul celor mai fatale boli pentru femei din SUA.
Rochia a fost castigata de unul dintre vizitatorii site-ului Coke Diet, ales aleatoriu, site care a donat cate 1 $ pentru fiecare vizitator. Moda pentru Drepturile Omului – Organizatia Darfur si Louis Vuitton
Artista daneza Nadia Plesner a primit o pereche de pantofi din piele pentru a folosi numele si logo-ul pentru o linie vestimentara "defaimatoare". Plesner care conduce campania "Simple Living" ce sprijina victimele din Darfur prin vanzarea produselor ce infatiseaza copii ce poarta o geanta semnata Louis Vuitton pe o mana si un caine chihuahua in cealalta mana a la Paris Hilton, pentru a aduce beneficii copiilor din Darfur.
Cat de socanta e imaginea si cata simbolistica se afla in spatele ei, te las pe tine sa apreciezi.Rochii pentru copaci – Carlos Miele pentru campania ce sprijina padurile tropicale
Vrei sa platezi un pom pentru a ajuta planeta dar nu ai destul timp s-o faci? Vestea buna este ca poti da o mana de ajutor fara sa iti murdaresti nici macar o unghie doar achizitionandu-ti una dintre adorabilele rochii semnate Carlos Miele.
Colectia brazilianului designer intruchipeaza tinute cu imprimeuri unice create de de designeri ce o includ pe Scarlett Johansson, Caroline Trentini, Michael Roberts, Diana Picasso, Alice Braga si Bebel Gilberto. O rochie de 1 milion de dolari – Rochia Alberta Ferretti pentru Campania Anti SIDA
O rochie cu diamante purtata la premiile Cannes de modelul Bar Rafaeli. Printre cele care au sprijit cauza au fost si celebritatile Cate Blanchett si Juliette Lewis.
Rochia intr-o culoare dulce de lila ce va fi scoasa la licitatie la gala amfAR (Campanie anti SIDA).Moda fantezista la Life Ball ’08 – Victoria Secret
Cu siguranta nu au fost ingerii obisnuiti ai brandului Victoria Secret care au defilat pe podiumurile pe Life Ball ’08 la "Agent Provocateur" ce au testat limitele erotismului fara sa topeasca de tot privitorii.
Brandul a mizat pe o senzualitate ce intrece limitele cu ajutorul colectiei de moda ce avea ca baza un mix intre stilul rock,’n’roll, si dans erotic plasat pe o lenjerie intima.pentru o campanie Anti SIDA ce a avut loc la Vienna City Hall.
Show-ul Life Ball prin "Agent Provocateur", cel mai mare bal de caritate Anti SIDA a creat o imagine cu multe elemente subtile ce au declansat intrebari controversate intre privitori.