Inspirata din atmosfera glorioasa a filmului hollywoodian, editia din acest an a Noptii Devoratorilor de Publicitate este centrata pe ideea aducerii sub lumina reflectoarelor a creatiilor valoroase din lumea publicitatii, in cadrul unei gale a la Oscar.
Editia "festiva", afirma, cu un pic de autoironie specific breslei, faptul ca o colectie de clipuri publicitare este o cinemateca, atent organizata si care are rolul de a tezauriza, de 30 de ani, cele mai creative "filme" de publicitate. Asta, desigur, sub bagheta de magician a lui Jean-Marie Boursicot, si a productorului general Dan Chisu.
Gala itineranta a NDP 2010 se va desfasura dupa urmtorul program:
Iasi, pe 23 octombrie 2010, la Cinema Republica;
Brasov, pe 6 noiembrie 2010, la teatrul "Sic Alexandrescu";
Timisoara, pe 20 noiembrie 2010, la Sala Capitol;
Sibiu, pe 4 decembrie 2010, la Casa de Cultur a Sindicatelor;
Cluj-Napoca, pe 11decembrie 2010, la Casa de Cultur a Studentilor.
Spectacolul va dura 7 ore: incepe la ora 21.00 si cuprinde 4 calupuri de publicitate cu durata de 80 de minute, intrerupte de 3 pauze. Coordonatele show-ului din acest an sunt: proiectie, entertainment, interactivitate, unicitate.
Aspectul inovator al celei de-a 30-editii este interactivitatea, fanii publicitatii fiind parte din spectacolul insusi. Va fi realizat o platforma video online unde se vor putea posta clipuri realizate de catre iubitorii publicitatii, dedicate brandurilor partenerilor editiei din acest an.
Adevarate scurt-metraje filmate cu camera telefonului mobil, spoturile Devoratorilor vor fi parte a proiectiei din cadrul Noptii, iar cele mai reusite vor primi premii consistente in bani si produse din partea partenerilor. Platforma video online va deveni o cinemateca in sine, va genera trafic pe site-urile organizatorilor si partenerilor, ca si o notorietate deosebita.
Filmele premiate vor fi proiectate in cadrul "Editiei Festive", se vor primi premii si statuete DevoratOscar / Devorad'or.