Milka Bubbly este disponibila in doua sortimente de 100g: ciocolata cu lapte si ciocolata alba cu invelis din ciocolata cu lapte. Produsele sunt dedicate tuturor iubitorilor de ciocolata si in mod special femeilor care, intre momentele agitate din cursul zilei, isi doresc cateva minute de liniste, in care sa se bucure de ceva dulce si usor.
“Milka Bubbly este o tableta cu o forma unica care te binedispune cand o vezi: este plina de bule mari de ciocolata atat la interior, cat si la exterior, se topeste treptat si te rasfata cu binecunoscutul gust fin si delicat. Bulele de ciocolata fina ti se topesc in gura si imediat vei uita de toate, iar zambetul nu va intarzia sa apara” a declarat Anca Romila, brand manager Milka, Mondelez Romania.
Romania lanseaza Milka Bubbly alaturi de tari precum Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Bulgaria. Strategiile si tacticile de lansare si pentru celelalte tari sunt dezvoltate in Romania.
Milka Bubbly va beneficia de o campanie de comunicare de 360 de grade ce include: un spot TV dedicat, ce va rula pe toate canalele TV (incepand din luna noiembrie) si care va avea in prim plan celebra vacuta mov – de data aceasta intr-o ipostaza urbana foarte simpatica, proiecte speciale, promovare online si degustari!
Consumatorii vor putea experimenta noua senzatie a ciocobulelor Milka Bubbly si virtual, participand la activari specifice care vor fi create si anuntate pe pagina de Facebook Milka, precum si prin intermediul aplicatiei de Facebook - Bubblifier care este lansata cu aceasta ocazie.
“Cu fiecare bucatica de ciocolata Milka speram sa trezim partea aceea tandra din tine, sa scoatem la lumina spiritul vesel si deschis. Ne straduim sa-ti inducem acea stare in care rasul vine de la sine si te face sa stralucesti de bucurie. Credem ca totul poate incepe cu o bucatica de ciocolata, cu un zambet, pe care il dai mai departe si care se transforma in ceva mult mai important: inocenta, armonie si tandrete”, a completat Anca Romila.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o adevarata forta globala in industria snack-urilor, cu un venit de $35 miliarde in 2012. Creand momente delicioase de bucurie in 165 de tari, Mondelēz International este lider mondial in ciocolata, biscuiti, guma, dulciuri, cafea si bauturi, cu marci de miliarde de dolari, cum ar fi ciocolata Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si Oreo, bauturile Tang si guma Trident. Mondelēz International este listata la indicii bursieri Standard and Poor’s 500, NASDAQ 100 si Dow Jones Sustainability Index.
Vizitati www.mondelezinternational.com si www.facebook.com/mondelezinternational.
Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994, cu un portofoliu de marci indragite de consumatori, si anume: Jacobs, Nova Brazilia, Tassimo, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, Belvita.