Cercetatorii de la University of Chicago au descoperit ca prescolarii, cu varste intre 3 si 5 ani erau mai putin dispusi sa manance alimente despre care li s-a spus ca i-ar face mai destepti sau mai puternici, pentru ca aveau impresia ca acestea ar avea un gust neplacut.
Astfel, specialistii sugereaza ca parintii si producatorii ar trebui sa nu ataseze alimentelor mesaje cu privire la scopul sau beneficiile consumului acestora.
Dr. Michal Maimaran si Dr. Ayelet Fishbach, autorii studiului, concluzioneaza: “Credem ca un copil deduce din mesajele cu privire la scopul alimentelor ca daca un aliment este bun pentru altceva, nu este bun si in alte privinte. Astfel, daca alimentul este menit sa ii faca puternici sau sa ii ajute sa invete, copiii vor concluziona ca alimentul nu este gustos, asa ca il vor consuma mai putin, comparativ cu situatia in care li se spune ca este gustos sau cand nu este acompaniat de un mesaj.”
Rezultatele acestui studiu vor aparea in editia din toamna a “Journal of Consumer Research”.
Citeste si:
Vedeta de peste Ocean dezvaluie: "Dumnezeu mi-a dat un fiu autist ca pedeapsa pentru ca..."
A salvat un nou-nascut de la moarte iar acum l-a vazut absolvind liceul
Miracolul vietii: A vrut sa faca avort, dar copilul a supravietuit!