Wiz Khalifa

Rapperul Wiz Khalifa a fost condamnat în România pentru...

Citeste mai mult»
Hugh Grant

Hugh Grant critică dur școlile care alimentează...

Citeste mai mult»
William si Kate

William şi Kate au publicat o fotografie inedită cu...

Citeste mai mult»
 Carlos Santana

Chitaristul Carlos Santana își amână un concert după ce a...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney: "Nu-mi pasă" dacă Trump mă numeşte un...

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga și-a păstrat cumpătul după ce i-a cedat...

Citeste mai mult»
Nicola Coughlan,

Nicola Coughlan, starul din „Bridgerton”, atacă seria...

Citeste mai mult»
pap

Martin Scorsese spune că moartea Papei Francisc este o...

Citeste mai mult»
 Michelle Trachtenberg

Actriţa americană Michelle Trachtenberg a murit din cauza...

Citeste mai mult»
a

The Who s-a despărţit de bateristul Zak Starkey din cauza...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney explică de ce i-a cerut lui Joe Biden să...

Citeste mai mult»
Harvey Weinstein

Harvey Weinstein, rejudecat la New York

Citeste mai mult»
Harry

Harry și Charles rămân 'distanți', conform unor surse

Citeste mai mult»
gene

Înainte de moartea sa, soția lui Hackman a căutat...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de buzunar care a aparținut unui pasager de pe...

Citeste mai mult»
capsula

Capsula Blue Origin cu cele şase femei vedetă la bord,...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Johnny Depp şi Penelope Cruz, în thrillerul „Day Drinker”...

Citeste mai mult»
Gene Hackman

Proprietatea lui Gene Hackman a fost infestată de...

Citeste mai mult»
ciocolata

Cât de sănătoasă este ciocolata neagră. Iată ce spun...

Citeste mai mult»
Katy Perry

Blue Origin a încheiat cu succes zborul spațial la care...

Citeste mai mult»
Sean „Diddy” Combs

Avocaţii lui Sean „Diddy” Combs vor să cunoască opiniile...

Citeste mai mult»
bebelus

O femeie a născut copilul unui alt cuplu după ce o...

Citeste mai mult»
eric

Eric Dane, actorul din "Euphoria" şi "Grey's Anatomy",...

Citeste mai mult»
Val Kilmer

Cauza oficială a morţii actorului Val Kilmer, starul din...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Kazahstanul se așteaptă la încasări de 12 milioane de...

Citeste mai mult»
anjelica

Actrița Anjelica Huston dezvăluie că a trecut printr-o...

Citeste mai mult»
Michelle Obama

Michelle Obama a vorbit într-un podcast despre zvonurile...

Citeste mai mult»
william

Prințul William și-a angajat avocații care au ajutat-o pe...

Citeste mai mult»
vandici

Ilinca Vandici a ales să acorde o nouă șansă iubirii,...

Citeste mai mult»
Regina Camilla

Regina Camilla și-a celebrat aniversarea căsătoriei cu...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Jennifer Lopez a inclus România în turneul ei „Up All...

Citeste mai mult»
paul

Paul Schrader, scenaristul filmului "Taxi Driver", acuzat...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Ducesa de Sussex s-a confruntat cu complicații medicale...

Citeste mai mult»
Robert de Niro

Robert De Niro va primi Palme d'Or-ul onorific al...

Citeste mai mult»
Michael Schumacher

Michael Schumacher a devenit bunic pentru prima oară....

Citeste mai mult»
Maya

O româncă a uimit juriul Britain's Got Talent cu...

Citeste mai mult»
Eminem

Eminem a devenit bunic. Fiica rapperului, Hailie Jade...

Citeste mai mult»
mark

Zuckerberg și-a cumpărat o vilă în Washington. Suma...

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Tom Cruise i-a adus joi un omagiu lui Val Kilmer, rivalul...

Citeste mai mult»
Russell Brand

Russell Brand a fost pus sub acuzare pentru viol de...

Citeste mai mult»

O femeie de afaceri puternică îşi va dori un brand la fel de puternic

De în Cariera 5 mai 2016

Se poate spune că femeia secolului XXI este un rezultat al sutelor de ani de perfecționare. A fost necesar să treacă sute de ani pentru că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe lângă creșterea copiilor și treburile casei. Pe la jumătatea secolului trecut femeile și-au câștigat libertatea de a se ridica pe scară socială iar azi, egalitatea între sexe se manifestă la toate nivelurile și femeile ocupă posturi importante în diverse domenii. După anul 1990, româncele au dezvoltat afaceri care s-au dovedit de succes. Am putea concluzionă spunând că româncele sunt femei puternice care, în timp, au învățat să ridice construcții solide.

Dar, să revenim la subiect articolului. O femeie de afaceri puternică își va dori un brand la fel de puternic, dar ce poate face pentru a-l obține? În cele ce urmează vom face referire la două elemente esențiale pentru obținerea unui brand de succes: abordări ale strategiilor de marca și obiective ce se pot stabili. Înregistrarea mărcii este primul pas pe care trebuie să îl facă toate companiile care își doresc un brand puternicPentru a-și dezvolta strategiile de marcă o companie poate opta pentru una din abordările următoare:

  • Utilizarea mărcii de firmă pentru produsele proprii: altfel spus, compania utilizează numele de firmă sau un nume principal care acoperă toată varietatea de produse realizate. Ex: Phillips;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o familie de produse. Spre deosebire de prima abordare și chiar în contrast cu această, numele unei familii de produse definește produse diferite dar între care există anumite legături. Se recomanda că această abordare să fie aplicată în cazul produselor pe care o companie le realizează, destinate unor piețe diferite. Parametrii de calitate, stil și ambalare asigură legăturile între aceste produse. Ex: General Motors și Opel;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o linie de produse. Această abordare se recomanda în cazul produselor între care există similarități mult mai puternice decât cele existențe în cadrul unei familii (variante diferite ale unui produs de bază). Ex: PEPSI CO și Pizza Hut.
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru un singur produs. Această abordare se recomanda a fi aplicată în cazul unui tip distinct de produs plasat pe un anumit tip de piață, oferind totuși posibilitatea efectuării unor combinații ale gustului, mărimii, modului de împachetare sau a serviciilor opționale asociate în cadrul ofertei. Ex: Procter & Gamble.

Cu scopul de a se obține un brand puternic se pot stabili anumite obiective Între obiectivele principale se regăsește promovarea informațiilor. Firmă furnizează informațiile relevante cu privire la mărcile sale oferite pe piață. Informațiile se referă la caracteristici, prețuri etc. Un alt obiectiv principal al promovării brandului constă în diferențierea brandului, ceea ce înseamnă că trebuie să fie convinși clienții cu privire la caracteristicile incomparabile sau meritele mărcii respective. O astfel de diferențiere ajută la crearea loialității pentru un anumit brand, ceea ce înseamnă că se va urmări fidelizarea consumatorilor pentru un anumit produs. De asemenea, eforturile de promovare a brandului vizează stimularea cererii pentru un produs, urmărindu-se convingerea clienților de a cumpără mai mult și mai mult, astfel încât să se mărească vânzările și cotă de piață. Sursa: www.actefirma.ro.

Tag-uri: , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 1

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

...că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe Citește mai departe… Sursa: feminis.ro ...
Spune-ţi părerea
Alte articole din Cariera
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
25 apr