cuptor

Produsul alimentar surpriză care te ajută să scapi de...

Citeste mai mult»
Horia Brenciu

Cât cer vedetele pentru a oferi un eveniment privat...

Citeste mai mult»
Liam Payne

Moartea cântărețului Liam Payne în Argentina. Acuzațiile...

Citeste mai mult»
mic dejun

De ce nu ar trebui să mâncați același mic dejun în...

Citeste mai mult»
Andrei

Dezvăluiri cutremurătoare despre moartea lui Andrei...

Citeste mai mult»
Gomez si Benny Blanco

Benny Blanco afirmă că este foarte speriat că Selena...

Citeste mai mult»
adela

Adela Popescu, confesiuni emoționante despre copilăria...

Citeste mai mult»
Nicole Kidman

Locuinţa lui Nicole Kidman şi Keith Urban din Los Angeles...

Citeste mai mult»
A$AP Rocky

Rapperul A$AP Rocky, găsit nevinovat într-un caz de...

Citeste mai mult»
caragea

Corina Caragea și-a câștigat primii bani la 15 ani. Ce...

Citeste mai mult»
 Kim Sae-ron

Actriţa sud-coreeană Kim Sae-ron a fost găsită moartă în...

Citeste mai mult»
shakira

Shakira a schimbat versurile melodiei „Don't Bother”...

Citeste mai mult»
Mihaela Bilic

Mâncarea pe care Mihaela Bilic o recomandă de cel puțin...

Citeste mai mult»
Brian Molko

Solistul trupei Placebo, inculpat în Italia. A numit-o pe...

Citeste mai mult»
Jay-Z

Plângerea prin care rapperul Jay-Z era acuzat de violarea...

Citeste mai mult»
shakira

Shakira şi-a anulat concertul de la Lima. Superstarul...

Citeste mai mult»
Kate si William Ziua Îndrăgostiților

Prințul William și Kate au marcat Ziua Sfântului Valentin...

Citeste mai mult»
Lars von Trier

Regizorul Lars von Trier a fost internat într-un centru...

Citeste mai mult»
Kevin Spacey

Noi acuzații de abuzuri sexuale aduse împotriva lui Kevin...

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga va susține un mega-concert gratuit la Rio de...

Citeste mai mult»
madonna

Madonna, dezvăluiri despre aventura cu Michael Jackson....

Citeste mai mult»
shakira

Shakira şi-a început primul turneu mondial după şapte ani...

Citeste mai mult»
copil

Casa regală a Suediei a anunțat prenumele prințesei...

Citeste mai mult»
Harry

„Are suficiente probleme cu soția. Este groaznică”. Trump...

Citeste mai mult»
Andreea Marin

Andreea Marin a dezvăluit cum a slăbit 20 de kilograme:...

Citeste mai mult»
William si Kate

Prinţul William şi Kate nu vor participa la ceremonia...

Citeste mai mult»
inele

Cele mai dorite inele de logodnă în 2025

Citeste mai mult»
Kendrick

Kendrick Lamar a adus muzica hip-hop în centrul Super...

Citeste mai mult»
 Taylor Swift

Donald Trump a ironizat-o pe cântăreaţa Taylor Swift,...

Citeste mai mult»
Ed Sheeran

Ed Sheeran a cântat în stradă în India iar Poliţia i-a...

Citeste mai mult»
mark

Pentru actorul care l-a interpretat în 'The Social...

Citeste mai mult»
Karla Sofia Gascon

În urma controverselor, Karla Sofia Gascon anunță că 'va...

Citeste mai mult»
Kanye West

Kanye West anunţă că a fost diagnosticat cu autism

Citeste mai mult»
Sabato

Casa de modă Gucci se desparte de directorul său de...

Citeste mai mult»
Anna Wintour

Anna Wintour, redactor-șef al revistei Vogue, decorată cu...

Citeste mai mult»
BS

Black Sabbath anunţă un concert uriaş în oraşul natal...

Citeste mai mult»
sandra bullock

Sandra Bullock îşi avertizează fanii cu privire la...

Citeste mai mult»
bianca

Bianca Censori ar putea face închisoare din cauza...

Citeste mai mult»
Baldoni și Lively

Prima audiere în procesul dintre Justin Baldoni și Blake...

Citeste mai mult»
Travis si Taylor

Travis Kelce spune că trebuie să se inspire din energia...

Citeste mai mult»

O femeie de afaceri puternică îşi va dori un brand la fel de puternic

De în Cariera 5 mai 2016

Se poate spune că femeia secolului XXI este un rezultat al sutelor de ani de perfecționare. A fost necesar să treacă sute de ani pentru că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe lângă creșterea copiilor și treburile casei. Pe la jumătatea secolului trecut femeile și-au câștigat libertatea de a se ridica pe scară socială iar azi, egalitatea între sexe se manifestă la toate nivelurile și femeile ocupă posturi importante în diverse domenii. După anul 1990, româncele au dezvoltat afaceri care s-au dovedit de succes. Am putea concluzionă spunând că româncele sunt femei puternice care, în timp, au învățat să ridice construcții solide.

Dar, să revenim la subiect articolului. O femeie de afaceri puternică își va dori un brand la fel de puternic, dar ce poate face pentru a-l obține? În cele ce urmează vom face referire la două elemente esențiale pentru obținerea unui brand de succes: abordări ale strategiilor de marca și obiective ce se pot stabili. Înregistrarea mărcii este primul pas pe care trebuie să îl facă toate companiile care își doresc un brand puternicPentru a-și dezvolta strategiile de marcă o companie poate opta pentru una din abordările următoare:

  • Utilizarea mărcii de firmă pentru produsele proprii: altfel spus, compania utilizează numele de firmă sau un nume principal care acoperă toată varietatea de produse realizate. Ex: Phillips;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o familie de produse. Spre deosebire de prima abordare și chiar în contrast cu această, numele unei familii de produse definește produse diferite dar între care există anumite legături. Se recomanda că această abordare să fie aplicată în cazul produselor pe care o companie le realizează, destinate unor piețe diferite. Parametrii de calitate, stil și ambalare asigură legăturile între aceste produse. Ex: General Motors și Opel;
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru o linie de produse. Această abordare se recomanda în cazul produselor între care există similarități mult mai puternice decât cele existențe în cadrul unei familii (variante diferite ale unui produs de bază). Ex: PEPSI CO și Pizza Hut.
  • Utilizarea unei mărci distincte pentru un singur produs. Această abordare se recomanda a fi aplicată în cazul unui tip distinct de produs plasat pe un anumit tip de piață, oferind totuși posibilitatea efectuării unor combinații ale gustului, mărimii, modului de împachetare sau a serviciilor opționale asociate în cadrul ofertei. Ex: Procter & Gamble.

Cu scopul de a se obține un brand puternic se pot stabili anumite obiective Între obiectivele principale se regăsește promovarea informațiilor. Firmă furnizează informațiile relevante cu privire la mărcile sale oferite pe piață. Informațiile se referă la caracteristici, prețuri etc. Un alt obiectiv principal al promovării brandului constă în diferențierea brandului, ceea ce înseamnă că trebuie să fie convinși clienții cu privire la caracteristicile incomparabile sau meritele mărcii respective. O astfel de diferențiere ajută la crearea loialității pentru un anumit brand, ceea ce înseamnă că se va urmări fidelizarea consumatorilor pentru un anumit produs. De asemenea, eforturile de promovare a brandului vizează stimularea cererii pentru un produs, urmărindu-se convingerea clienților de a cumpără mai mult și mai mult, astfel încât să se mărească vânzările și cotă de piață. Sursa: www.actefirma.ro.

Tag-uri: , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 1

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

...că și cele mai misogine gândiri să înțeleagă că femeile se pot ocupă de mult mai multe activități pe Citește mai departe… Sursa: feminis.ro ...
Spune-ţi părerea
Alte articole din Cariera
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
22 feb