Artistul şi fondatorul HaHaHa Production deţine şi recordul de a fi singurul artist din România cu opt melodii în top 100 cele mai difuzate piese ale anului 2022.
Cu 5.412 difuzări la radiourile româneşti şi o audienţă de aproape 5 milioane şi jumătate de ascultători, cu un videoclip cu Adelina Pestriţu în rol principal care a înregistrat, la opt luni de la lansarea live din timpul concertului de la Sala Polivalentă din Bucureşti, peste 18 milioane de vizualizări, co-producţie HaHaHa Production şi Cat Music, continuă povestea de succes în industria muzicală din România.
„Muzica este o poveste care nu se termină niciodată. Se naşte atunci când o compui, prinde contur atunci când o înregistrezi şi-i adaugi versuri şi imagini şi se împlineşte continuu atunci când este ascultată, fredonată, căutată şi difuzată. Sunt recunoscător tuturor celor care îmi ascultă muzica, radiourilor şi celor din industria media şi muzicală care îmi duc poveştile mai departe difuzându-le. Există atât de mulţi artişti români mari, atâtea piese bune, atâtea poveşti de viaţă transmise prin muzică, atâtea suflete de alinat şi stări de celebrat prin piese, încât nu pot să spun decât că am cea mai frumoasă meserie din lume şi cei mai tari colegi!”, a declarat Smiley.
Pe lângă „Scumpă foc”, desemnată cea mai ascultată melodie a anului 2022 la radiourile româneşti, Smiley mai este prezent în TOP 100 piese de succes ale anului trecut, conform Mediaforest, cu încă şapte, fiind singurul artist din România cu atâtea prezenţe în top care însumează o audienţă de peste 12 milioane de ascultători de radio.
Piese precum „Purtat de vânt”, „Nu mai există dup-aia”, „Mai mult de-o viaţă”, lansate în 2022 ca episoade din primul serial muzical din România, „Rita”, cântată alături de Connect-R, „Doar vina ta”, alături de Andra, , „Fii tot ce poţi”, împreună cu Şatra B.E.N.Z şi chiar şi „În lipsa mea”, piesa lansată acum 15 ani, alături de Uzzi, sunt melodiile cu care artistul Smiley este prezent în TOP 100 cele mai difuzate cântece ale anului trecut.