Concursul de frumuseţe Miss Universe există în formula sa actuală începând din 1952. Donald Trump a deţinut drepturile de organizare a acestei competiţii din 1996, în virtutea unui parteneriat de difuzare încheiat iniţial cu postul de televiziune CBS şi, apoi, cu postul NBC. În 2015, Organizaţia Miss Universe a fost cumpărată de IMG.
După ce a fost achiziţionat de IMG, concursul de frumuseţe a beneficiat de o creştere a audienţei sale globale şi este difuzat, în prezent, în 165 de ţări.
Valoarea financiară a contractului semnat cu grupul thailandez nu a fost dezvăluită.
Ammy Emmerich şi Paul Shugart vor continua să lucreze pentru Organizaţia Miss Universe în funcţiile de CEO, respectiv preşedinte.
JKN Global Group Public Company Limited şi filialele sale formează un grup de companii care fac afaceri furnizând servicii şi distribuind conţinuturi protejate prin drepturi de autor unei game vaste de posturi de televiziune.
Pentru această tranzacţie, consilierul financiar exclusiv al companiei IMG a fost The Raine Group, iar consultanţa juridică a fost asigurată de cabinetul Latham & Watkins LLP.
Organizaţia Miss Universe, cumpărată de o companie din Thailanda
Compania IMG, parte a grupului Endeavor, a vândut Organizaţia Miss Universe, care coordonează acest concurs de frumuseţe, grupului thailandez JKN Global Media Public Company Limited, a anunţat miercuri revista Variety.