Lee nu a fost un brand care a cautat o publicitate originala, dar de data aceasta campania creata de Troyt Coburn m-a pus sa ma gandesc de doua ori atunci cand vreau sa fac o afirmatie despre clasicul denim semnat de prestigioasa companie. Datorita acestei reclame ce te face sa te topesti dupa creatiile semnate Lee, poate nu la propriu precum "protagonistele" pictorialului, intram si intr-o noua era a publicitatii pentru moda. O modalitate noua de a pune in valoare tinuta prin originalitatea stilului.Cloris Leachman poarta muschi de copac pentru PETA
Actrita Cloris Leachman e vegetariana de aproape 50 de ani si cea mai noua "achizitie" celebra pentru campania PETA.
Cat de indruma rochia vegetala a vedetei sa incepi sa fii vegetarian, nu pot sa-mi dau seama. Mie imi place ca design, trebuie sa recunosc. Dar e de apreciat originalitatea care sta la mijlocul acesti reclame. O rochie creata din muschi de copac si varza rosie, e intradevar ceva inedit.Zac Posen – reclama gratuita in revista de moda
Cand editorul revistei de moda indiana Fanzine137 i-a oferit lui Zac Posen oportunitatea de a crea publicitatea ideala fara a plati niciun ban, designerul nu a stat mult pe ganduri si a profitat de sansa.
Rezultatul? Un pictorial de doi bani.
Cand esti in fata unei astfel de sanse, cand alti platesc sume mari pentru publicitate, poti cel mult sa investesti in crearea unei publicitati spectaculoase. Mai exact, o pisica care sa fie apta sa pozeze. Alexandra Tomlinson si aceasta pisica necunoscuta (oare Garfield nu era liber in ziua aceea?) au creat un pictorial care nu pare deloc a reclama ci mai mult o poza de la un bal de absolvire.
Pacat!