Daca am face o calatorie in timp pana in anii '50 am putea vizualiza campania creata de Joan Crawford pentru Estee Lauder Youth Dew, memorabila la acea vreme. De atunci, s-a pastrat un numitor comun al publicitatii in industria de frumusete: prezenta vedetelor. Daca tehnica de abordare moderna are doua cuvinte cheie: spectacol si energie, fata de cea romantata si descriptiva a anilor '50, cei mai buni purtatori de cuvant ai calitatilor unui produs de frumusete sunt aceiasi ca acum o jumatate de secol. Cele mai infocate staruri sunt alese pentru a reprezenta parfumuri sau chiar pentru a imprumuta numele lor unor produse din aceasta categorie, promovate prin cele mai "firbinti" metode de advertising ale momentului.
Hai cu mine intr-o calatorie a esentelor de lux, unde nu numai ca te invalui in parfum dar te intalnesti si cu o celebritate.
Intimitatea in arhitectura urbana
Cuvinte dulci, atingeri de matase si priviri provocatoare, doar cateva ingrediente ale unui preludiu al seductiei. Nu uita de parfum, trebuie sa creezi o semnatura halucinanta a senzualitatii. Acelasi preludiu al dragostei a fost punctul de inspiratie pentru David si Victoria Beckham cand au gandit "Signature", doua arome menite sa isi puna semnatura pretiozitatii si asupra ta. "Signature" pentru ea si pentru el au adus in prim plan incepand cu septembrie aroma puternica a atitudinii si a luxului. Inspirat de arhitectura marilor orase, designul roz al ambelor sticle de parfum a fost creat de Lutz Herrmann.
"Signature" pentru ea este o aroma creata de vestitul creator de esente Sylvie Pischer. Un parfum unde notele de orhidee, mar, vanilie, patchoulii, musk si anason, creeaza o aroma care reuseste sa te seduca de la prima "inspiratie".
In timp ce "Beckham Signature" pentru el a fost creat de Beatrice Piquet, aducand o "semnatura" proaspata, lemnoasa cu arome orientale.
Diamantele sunt cele mai bune prietene ale unei femei
Cand spui diamante te gandesti la o raza de soare captata intr-o sticla taiat cu maiestrie, asezata pe o piele fina de femeie, ce reuseste sa reflecte stralucirea din ochii.
Ai frumusetea pielii creole si a chipului electrizant al lui Beyonce, forme de diamant si semnatura luxului Armani. E clar, vorbim de un mix de elemente perfecte. Intr-un cuvant, Emporio Armani Diamonds.
O campanie care a pus-o in prim plan de Beyonce ce poarta “diamantele” sub forma de parfum. Casa Emporio Armani a ales sa creeze un spot publicitar unde Beyonce da un concert al aromelor senzuale intr-un film alb-negru.
Emporio Armani Diamonds - un parfum cu note de frezie, trandafir, vanilie, patchoulli, zmeura, cedru si vetiver, un amestec de arome menite sa iti invaluie corpul in diamante.
Parfum de Pop Star
Cu un stil chic si foarte bun gust in alegerea tinutelor, nu este de mirare ca Justin Timberlake a fost ales ca imaginea Givenchy pentru cel mai recent parfum pentru barbati al casei, "Play".
Un pictorial alb si negru, unde starul sta confortabil pe scaunul de avion particular, ascultand probabil "Sexyback" la casti, aduce in fata un mix intre esenta moderna si cea vintage. O combinatie a stilului luxuriant, "imbogatit" de esente irezistibile.
Calatorie la Paris alaturi de Justin Timberlake si "Play" by Givenchy.
Poarta doar parfum si... atat
Cand vrei senzualitate si o arma a seductiei careia cu greu i-ar putea cineva rezista ai nevoie de "Xposed". Parfumul ce poarta semnatura celebrei Cristina Aguilera te aduce in fata unor arome "picante" care canduc parfumul intr-o zona "interzisa".
Am incercat parfumul si trebuie sa recunosc ca este ca un magnet al simturilor. Nu stiu cata senzualitate aduci in jurul tau asa cum reuseste Christina in campanie, dar sigur te hipnotizeaza pe tine ca purtator, oferindu-ti mai multa incredere in forta seductiei.
Cu o sticla ce creeaza impresia unei minunate talii de femeie,? imbracata in dantela, completeaza aroma irezistibila ce se afla in interiorul ei.
"Xposed" dezvaluie senzualitatea din tine cu ajutorul unor arome luxuriante.
Parfum de model
Jean Paul Gaultier a ales-o pe Agyness Dayn, celebrul supermodel, pentru imaginea pafumului "Ma Dame". Un parfum cu note florale, electric si senzual, creat de Francis Kukdjian.
Femeia de cariera? A fi feminina dar sa adopti si un stil office nu trebuie sa iti creeze bariere. Parul lung si drept, un make-up subtil, chiar nude, pantaloni si camasa. Plictisitor, nu-i asa? Agyness Dayn iti demonstreaza ca acele catuse virtuale ale stilului office pot fi "sparte". Cu o explozie de furie, Agyness iti arata cum stilul business e doar o aparenta, innauntrul tau sta adevarata femeie, cu toate dorintele ei.
"Ma Dame": un parfum pentru o femeie puternica dar si sensibila in anumite situatii, intr-un cuvant, un parfum pentru o doamna.
Gaultier descrie parfumul ca fiind " o fiica a noii mele colectii, energica, moderna si cu o atitudine tanara."
"Ma Dame", ce zici? Care parfum al celebritatii te va invalui?