Iata doar doua intrebari puse sub o lupa a prejudecatilor legate de acest subiect. Se pot apropia aceste parfumuri cat de cat de acele mici "bijuterii" artizanale, realizate de profesionisti in parfumuri?
Cand Justin Bieber, starul cunoscut in randul adolescentilor, a lansat "Someday", vanzarile au depasit estimarile, considerandu-se ca parfumul va deveni in curand cel mai vandut din 2011. Unii experti spun ca este cea mai de succes lansare de parfum din istorie, potrivit Financial Times.
"White Diamonds", lansat in 1991 de Elizabeth Taylor, este cel mai bine vandut parfum al unei celebritati. Este considerat un parfum clasic, iar anul trecut a inregistrat vanzari totale de 61,3 milioane de dolari.
"Parfumurile lansate de celebritati, ca si celebritatile insele, pot fi uneori elegante si seducatoare, dar si inexpresive, fara personalitate sau chiar fleacuri. Dar nu toate sunt rele. Despre cele ale starurilor Jennifer Lopez si Naomi Campbell am crezut, la momentul cand le-am mirosit, ca ar putea trece testul, daca persoana in cauza ar fi legata la ochi", spune Linda Pilkington, de la Ormonde Jayne, brand exclusivist de parfumuri.
Pe de alta parte, parfumul "Lovely", realizat de casa Coty sub marca Sarah Jessica Parker, e atat de bun, ca ar putea fi un Chanel. Este catalogat drept cel mai bun parfum lansat de o celebritate, de cunoscatori ca Luca Turin si Tania Sanchez, autorii volumului "Perfumes: The Guide".
Citeste articolul intreg pe dailybusiness.ro.
Pastila care transforma transpiratia in parfum!
Parfumul Mariei Antoaneta recreat
Recesiunea a afectat si preferintele pentru parfumuri
Surse foto: kissandmakeup.tv, shoppingblog.com, thebettermousetrap.me, dailybusiness.ro