Avandu-l ca general manager pe Giovanni Francesco - iubitul Ioanei Basescu si fost director de programe si evenimente al MTV Romania - Music Channel isi propune sa ia cu asalt nisa televiziunilor de muzica printr-un format interactiv, zona dominata pana acum de UTV.
Grila de programe va iesi insa din tiparul celoralte televiziuni, promitand sa includa emisiuni productie proprie in procente de 75%. Principale vor fi showurile si emisiunile de divertisment, care vor ocupa 80% din grila de programe, din urma venind emisiunile de informare 15% si, timid, programele educative si culturale, in proportie de 5%.
Printre VJ si gazdele emisiunilor se numara Andreea Banica, care va raspunde scrisorilor, mailurilor si sms-urilor pe teme de dragoste in cadrul emisiunii Amour, si baietii de la Ca$$a Loco, care vor avea propriul lor show, in care vor dezbate in direct subiectele zilei.
Music Channel va emite 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, fiind receptionat prin satelit pe frecventa de 12 527 polarizare verticala iar pe cablu prin intermediul retelelor de cablu RDS si UPC, la nivel national.