Cu un pas inainte catre o capitala a modei, Bucurestiul adaposteste un magazin Mengotti care momentan "testeaza" gustul romanului, iar peste cativa ani "promite" deschiderea unui nou magazin, avandu-se in vedere si alte posibile locatii in Romania.
Alessandra Dainelli, consultantul de moda de la Mengotti, ce reprezinta in Italia un lant de 12 magazine, a vorbit pentru Feminis.ro despre ideea care a aparut in 2005 si s-a concretizat in acest an, devenind realitate, si cum a fost gandita. "Am inteles ca Bucurestiul poate fi un oras care poate sa recepteze acest fel de produse si am ales aceste branduri care sa reprezinte cultura italiana in totalitate. Este un proiect foarte luxos, gandit in amanunt de arhitectul italian Vicenzo De Cotis," mi-a declarat Alessandra.
Lucreaza deja de peste 25 de ani in aceasta lume spectaculoasa a modei si activitatea ei este aceea de a cunoaste cat mai multe culturi. De-a lungul carierei a invatat sa anticipeze ceea ce isi doreste clientul si cu ce trebuie sa vii in intampinarea dorintelor sale.
Marturiseste ca alegerea produselor care urmeaza sa fie comercializate in magazin este foarte dificila, pentru ca se adreseaza unei categorii exigente de clienti. Vorbim despre couture, despre haine mai mult sau mai putin "clasice" si fiecare brand reprezinta un tip de femeie. Clientii vor putea alege produsele dorite din cataloagele magazinului si le vor putea ulterior comanda.
Mengotti a adus si branduri mai putin cunoscute publicului roman iar criteriul de selectie a fost "inserarea" unor produse de calitate care sa reprezinte moda italiana. Exista brandul 727, care este nou pe piata romaneasca; Neil Barrett este tot un brand exclusivist, alaturi de multi alti designeri italieni foarte tineri care creeaza rafinament.
Strategia referitoare la merchandising a fost stabilita de arhitectul Vicenzo De Cotis, un mare iubitor de rafinament, care a "creat" faimosul Hotel Straf din Milano, magazinul Sugar din Arezzo sau Joffre din Barcelona. El si-a aratat maiestria "gandind" si acest magazin Mengotti din Bucuresti in totalitate.
"Credem in moda ca ramura a artei, fiind convinsi ca arta este maxima expresie a rafinamentului si elegantei," spune Adriano Mengotti. El promite ca preturile produselor din magazinul din Bucuresti vor fi aceleasi cu cele practicate in orice alta tara de catre brandurile care speram sa se regaseasca in numar cat mai mare, cat mai curand, in garderoba fiecareia dintre noi.