Aceste prezentări de modă au deținut ani la rândul recordul pentru cel mai urmărit eveniment de fashion, cu peste 800 de milioane de telespectatori din toată lumea și în jur de 9.2 milioane cheltuite pentru fiecare spectacol, dar audiențele au scăzut și compania s-a văzut forțată să-și schimbe abordarea.
Stuart B. Burgdoerfer, directorul financiar al Victoria's Secret a confirmat recent ]n mod oficial că defilarea din 2019 a fost anulată, motivând decizia în felul următor: „Considerăm că este important să evoluăm în ceea ce privește marketingul, dar recunoaștem că aprecierea, imaginea, recunoașterea, promoțiile și emoțiile produse de noi sunt lucruri importante. Show-ul a fost o parte foarte importantă din identitatea noastră vizuală și o realizare de marketing excepțională, însă ne-am dat seama cum putem evolua. Ne schimăm mereu colecțiile și trebuie să facem și alte schimbări pentru a rămâne în top. În plus, credem că cel mai important lucru este calitatea produselor noastre și accesibilitatea la ele.”
În urma criticilor și a anulării acestui eveniment, directorul de marketing, Ed Razek, în vârstă de 71 ani, s-a văzut nevoit să se retragă, după ce în ultimii 15 ani a ajutat la impunerea modelelor precum Gisele Bündchen, Tyra Banks și a surorilor Hadid.
ȘOC în lumea modei: show-ul Victoria's Secret, anulat
Prima defilare Victoria's Secret televizată a avut loc în anul 2001, când brandul a dezvăluit că pentru acest eveniment, modelele au început pregătirea cu câteva luni înainte și la care au luat parte ca și artiste Rihanna și Lady Gaga, însă anul acesta, faimoasa defilare cu „îngeri” nu va mai avea loc.